  • 21. Data: 2005-07-16 20:28:10
    Temat: Re: VC BZWBK z chipem
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Pierwszy kartę z chipem w Polsce wydał masowo Kredyt Bank.
    > BZ WBK emituje je dopiero od paru miesięcy.

    Co to za masowość Kredyt Banku. Grzebią się jak much w smole i wydali
    dopiero ok. 30 tys. kart wypukłych, ani jednej płaskiej. BZ WBK zaczęło w
    tym roku, a już mają ponad 100 tys. kart
    (http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=1778). Poza kredytówkami BZ WBK
    zaczęło też wydawać debetówki. Nowe designy są na ich stronie:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11104. To jest naprawdę masowe wydawnictwo.

  • 22. Data: 2005-07-18 07:41:37
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2005-07-14 22:21, Użytkownik TomaszS napisał:

    > Podsumowując całą dyskusję: czy Wam BZ WBK krzywdę robi, że chip na karcie
    > jest dokładany?

    Nie, krzywdy chipem mi nie zrobił. Krzywdę BZWBK zrobił mi zmuszaniem do
    potwierdzania PINem transakcji wprowadzanych paskiem magnetycznym - w
    poprzedniej kredytówce BZWBK (czyli tej sprzed wznowienia, jeszcze bez
    chipa) tego nie miałem. O ile w przypadku karty czysto chipowej
    podejrzenie PINu przy płaceniu może być groźne w zasadzie tylko przy
    utracie karty, to w przypadku paska mangetycznego jest to - jak dla mnie
    - znaczne ograniczenie bezpieczeństwa korzystania z karty. Pasek
    magnetyczny kopiuje się przecież zatrważająco prosto, i weź potem się
    tłumacz w banku że te wypłaty z bankomatów to nie byłeś ty...
    Sfałszowany podpis jest jednak łatwiejszy do wykrycia.
    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 23. Data: 2005-07-18 07:56:44
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Krzywdę BZWBK zrobił mi zmuszaniem do
    > potwierdzania PINem transakcji wprowadzanych paskiem magnetycznym - w
    > poprzedniej kredytówce BZWBK (czyli tej sprzed wznowienia, jeszcze bez
    > chipa) tego nie miałem.

    Moja i żony od pół roku leżą w szufladzie ;)
    Stare są jeszcze dosyć długo ważne, a też wolę podpis od PINu.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 24. Data: 2005-07-18 08:12:02
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2005-07-18 09:56, Użytkownik Maciej Loret napisał:

    > Moja i żony od pół roku leżą w szufladzie ;)
    > Stare są jeszcze dosyć długo ważne, a też wolę podpis od PINu.

    Szczęściarz :-(

  • 25. Data: 2005-07-18 11:00:45
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał:

    > Naprawde myslisz ze takich acquirer to on sie zna na wszystkim innym
    > ale nie na sprawach zwiazanych z terminalami?

    Nie. A twierdziłem coś takiego?

  • 26. Data: 2005-07-18 17:04:39
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret"
    > Moja i żony od pół roku leżą w szufladzie ;)
    > Stare są jeszcze dosyć długo ważne, a też wolę podpis od PINu.

    jak mi przysla sami to tez odloze do szuflady - mam wazną jeszcze
    ponad rok :-)
    *** blad ***