  • 1. Data: 2005-01-22 17:34:12
    Temat: VB direct - wypłaty z bankomatów
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Ile można maksymalnie wypłacić (jednorazowo) z konta e-direct przy pomocy
    VE?

    --
    Maciek.
    GG9304589

  • 2. Data: 2005-01-22 17:43:51
    Temat: Re: VB direct - wypłaty z bankomatów
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Maciej Loret napisał(a):

    > Ile można maksymalnie wypłacić (jednorazowo) z konta e-direct przy pomocy
    > VE?

    http://www.vwbankdirect.pl/VisaElectron.html

    Coś mi się o oczy obiło, że będzie możliwość zmiany limitów. Chyba na
    wyciągach pisali...

  • 3. Data: 2005-01-22 18:00:37
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Maciej Loret napisał:
    > Ile można maksymalnie wypłacić (jednorazowo) z konta e-direct przy
    > pomocy VE?

    Limity transakcji - http://www.vwbankdirect.pl/VisaElectron.html
    Dzienny limit transakcji bezgotówkowych wynosi: 5 000 PLN, a wypłat w
    bankomacie - 2 000 PLN.

    Poza tym jeśli masz konto VW Bank /e-direct/ to po zalogowaniu jest
    widoczny limit na stronie.

    K.

  • 4. Data: 2005-01-22 18:06:15
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Limity transakcji - http://www.vwbankdirect.pl/VisaElectron.html
    > Dzienny limit transakcji bezgotówkowych wynosi: 5 000 PLN, a wypłat w
    > bankomacie - 2 000 PLN.

    Dzięki. I nie da się zwiększyć?

    > Poza tym jeśli masz konto VW Bank /e-direct/ to po zalogowaniu jest
    > widoczny limit na stronie.

    Bym miał - bym nie pytał ;)

    --
    Maciek.
    GG9304589

  • 5. Data: 2005-01-22 18:08:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krystek napisał(a):

    > Poza tym jeśli masz konto VW Bank /e-direct/ to po zalogowaniu jest
    > widoczny limit na stronie.

    Niby gdzie???

  • 6. Data: 2005-01-22 18:13:12
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Niby gdzie???

    Wybierasz konto i widzisz limity

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 7. Data: 2005-01-22 18:15:42
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Maciej Loret napisał:

    > Dzięki. I nie da się zwiększyć?

    http://www.vwbankdirect.pl/335.html - reszta na stronie banku oraz na
    infolinii u VWBlinek pod numerem 0-801 16 16 16 (pon. - pt. 8:00-20:00,
    sob. 9:00-15:00. Całkowity koszt połączenia wynosi 1 jednostkę wg taryfy
    TP S.A.). Możesz także skorzystać z poczty elektronicznej i zadać
    pytanie e-mailem na adres: i...@v...pl

    K.

  • 8. Data: 2005-01-22 18:21:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Wybierasz konto i widzisz limity

    Dla karty? GDZIE?

  • 9. Data: 2005-01-22 18:21:47
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > http://www.vwbankdirect.pl/335.html

    Ale ja już tam byłem tam i co dalej?

> [...]
    > 8:00-20:00, sob. 9:00-15:00. Całkowity koszt połączenia wynosi 1
    > jednostkę wg taryfy TP S.A.). Możesz także skorzystać z poczty

    Aż tak zdesperowany nie jestem ;)

    --
    Maciek.
    GG9304589

  • 10. Data: 2005-01-22 19:08:25
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości
    > Coś mi się o oczy obiło, że będzie możliwość zmiany limitów. Chyba na
    > wyciągach pisali...

    moze i pisali,
    ale juz jest
    dla kont firmowych