  • 1. Data: 2005-01-22 10:49:26
    Temat: Przelew z Agencji PKO PB => Inteligo
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Czy przelew wysłany w Agencji PKO BP w piątek po południu ma szansę dojść w
    sobotę na konto docelowe w Inteligo? Elixir wprawdzie w soboty podobno nie
    działa, ale w tym wypadku to chyba nie idzie Elixirem, prawda?

    --
    chairon

  • 2. Data: 2005-01-22 10:54:22
    Temat: Re: Przelew z Agencji PKO PB => Inteligo
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    chairon napisał(a):
    > Czy przelew wysłany w Agencji PKO BP

    Wpłata gotówkowa raczej.

    > w piątek po południu ma szansę dojść w
    > sobotę na konto docelowe w Inteligo?

    Nie.

    > Elixir wprawdzie w soboty podobno nie
    > działa, ale w tym wypadku to chyba nie idzie Elixirem, prawda?

    Elixirem nie idzie, ale w sobotę nie dojdzie. To ma udawać Elixira. :-)
    Zresztą inteligo oficjlanie nadal twierdzi, że to idzie elixirem. Tylko
    zupełnie nie rozumiem dlaczego aż tak kurczowo się tego trzymają.

  • 3. Data: 2005-01-22 11:50:31
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Wpłata gotówkowa raczej.

    Dokładnie tak :)

    > Nie

    A panienka w okienku zarzekała się, że jak najbardziej tak :-?

    --
    chairon

  • 4. Data: 2005-01-22 11:54:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    chairon napisał(a):

    > A panienka w okienku zarzekała się, że jak najbardziej tak :-?

    Jak PKO BP mówi, że naliczy opłatę, to naliczy.

    Jak PKO BP mówi, że wpłata dotrze, to mówi.

    :-)

  • 5. Data: 2005-01-22 13:22:45
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    > Elixirem nie idzie, ale w sobotę nie dojdzie. To ma udawać Elixira. :-)
    > Zresztą inteligo oficjlanie nadal twierdzi, że to idzie elixirem. Tylko
    > zupełnie nie rozumiem dlaczego aż tak kurczowo się tego trzymają.

    Wytłumacz mi Wojtku czemu nie idzie Elixirem ?
    AFAIK jak najbardziej Elixirem, tylko e-PKO to stare było _prawie_ online
    a z Inteligo, PKO zawsze się rozliczało Elixirem Bóg raczy wiedzieć czemu :)

    --
    Pzdr serdecznie
    Dawidek

  • 6. Data: 2005-01-22 13:37:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Dawid Świtała napisał(a):

    > Wytłumacz mi Wojtku czemu nie idzie Elixirem ?

    Bo nie idzie. Uwierz. Nie mam Ci tego jak udowodnić. Dokumentacją nie
    dysponuję, a osoby które ją mają nie mogą jej tutaj upublicznić. Nie da
    rady. ;-)
    Jest to info od osób, które wiedzą co mówią. :-)

    Może dowodem będzie pare przypadków opisanych na pbb, gdzie pieniądze
    zostały wpłacone w oddziale stosunkowo późno, zdecydowanie za późno na
    to, żeby wyszły elixirem tego samego dnia, a pieniądze jednak na
    inteligo się znalazły tego samego dnia.

    > AFAIK jak najbardziej Elixirem, tylko e-PKO to stare było _prawie_ online

    Do e-PKO chodził Cezar.

    > a z Inteligo, PKO zawsze się rozliczało Elixirem Bóg raczy wiedzieć czemu :)

    Oni tylko udają, że to elixir.

  • 7. Data: 2005-01-22 13:42:15
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Wojciech Nawara* napisał(a):

    > Oni tylko udają, że to elixir.

    Może Ilinkom wpaja się na siłę, że to Elixir, a One/Oni potem twardo
    obstają przy swoim ;) Pytanie tylko - po co?

    Gree

  • 8. Data: 2005-01-22 13:42:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Gree napisał(a):

    > Może Ilinkom wpaja się na siłę, że to Elixir, a One/Oni potem twardo
    > obstają przy swoim ;) Pytanie tylko - po co?

    Właśnie nie wiem.

  • 9. Data: 2005-01-23 19:25:13
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-01-22 14:37, Użytkownik Wojciech Nawara napisał :

> [...]
    > zostały wpłacone w oddziale stosunkowo późno, zdecydowanie za późno na
    > to, żeby wyszły elixirem tego samego dnia, a pieniądze jednak na

    Uwierz, że to jednak idzie Elixirem. KIR rozlicza 3 sesje międzybankowe
    oraz udostępnia zainteresowanym bankom dodatkową sesję międzyoddziałową.
    I w taki oto magiczny sposób pieniądze potrafią znaleźć się w Inteligo
    później niż mogłoby się wydawać możliwe.
    A możliwe jest to, ponieważ wyróżnik banku (trzy pierwsze cyfry z numeru
    oddziału) dla PKO i Inteligo są takie same = 102.

  • 10. Data: 2005-01-23 21:54:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    wizardx12 napisał(a):

> [...]
    > A możliwe jest to, ponieważ wyróżnik banku (trzy pierwsze cyfry z numeru
    > oddziału) dla PKO i Inteligo są takie same = 102.

    Pozostanę przy swoim przekonaniu. Nie mam powodów nie ufać osobie, która
    tworzy ten system (nie - obsługuje).