  • 11. Data: 2005-01-22 20:04:59
    Temat: Re: VB direct - wypłaty z bankomatów
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Dla karty? GDZIE?

    Upsss...sorry. Za szybko to napisałem. Oczywiście dla karty nie ma takiej
    informacji :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 12. Data: 2005-01-23 01:20:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

    > Dla karty? GDZIE?

    Limit jest dla konta, a tyle ile jest dla konta, tyle możesz wypłacić
    kartą. Wszystko jest w linkach, które podałem w tym wątku. Pierwszy czy
    też drugi ekran po zalogowaniu - teraz nie pamiętam. Napisane są na nim
    jakie limity są dostępne dla danego konta.

    K.

  • 13. Data: 2005-01-23 10:23:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krystek napisał(a):

    > Limit jest dla konta, a tyle ile jest dla konta, tyle możesz wypłacić
    > kartą. Wszystko jest w linkach, które podałem w tym wątku.

    Podałeś dwa linki.
    http://www.vwbankdirect.pl/VisaElectron.html - limity podane sztywno.
    http://www.vwbankdirect.pl/335.html - strona na temat limitu kredyt
    e-direct, więc jakby średnio na temat...

    Dalej pytam: gdzie masz informacje na temat zmian limitów dla karty VE
    do kont *PRYWATNYCH*?

    > Pierwszy czy
    > też drugi ekran po zalogowaniu - teraz nie pamiętam. Napisane są na nim
    > jakie limity są dostępne dla danego konta.

    Ale tych limitów jest 4. Limit transakcji przez net, limit dzienny przez
    net, limit transakcji przez IVR i limit dzienny przez IVR.

    Gdzie Ty tu widzisz limit karty???

  • 14. Data: 2005-01-23 14:30:03
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

> [...]
    > e-direct, więc jakby średnio na temat...
    >
    > Dalej pytam: gdzie masz informacje na temat zmian limitów dla karty VE

    No to nie wiem jak inaczej zwiększyć limit wypłat, prócz zrobienia
    dozwolonego debetu (zaciągnięcia linii kredytowej na rachunku). Pod
    linkiem - http://www.vwbankdirect.pl/335.html napisane jest: "W
    zależności od pakietu Konta e-direct możesz ubiegać się o Kredyt
    e-direct w różnej wysokości od 3 000 do 20 000 PLN. Korzystając z
    Kredytu e-direct płacisz jedynie za rzeczywisty stan zadłużenia. Nie
    musisz deklarować celu, na co przeznaczysz pieniądze. Możesz w każdej
    chwili wykorzystać je na realizację zleceń, na zakupy lub wypłacić w
    bankomacie.". Skoro nie jest napisane jak inaczej zwiększyć limit.
    Poradziłem Maćkowi, żeby zadzwonił na infolinię lub wysłał maila do
    banku. Jeśli ktoś będzie wiedział z pierwsej ręki to może zapoda na grupie.

    K.

  • 15. Data: 2005-01-23 15:03:37
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krystek napisał(a):

    > No to nie wiem jak inaczej zwiększyć limit wypłat,

    No ale nie wiem skąd założenie, że "się da"...
    "Się da" ale w kontach firmowych. W prywatnych na razie nie.

    > prócz zrobienia
    > dozwolonego debetu (zaciągnięcia linii kredytowej na rachunku).

    A co ma debet do tego?

> [...]
    > musisz deklarować celu, na co przeznaczysz pieniądze. Możesz w każdej
    > chwili wykorzystać je na realizację zleceń, na zakupy lub wypłacić w

    I z powyższego wyciągasz wniosek, że to oznacza zwiększenie limitu na
    wypłaty w bankomacie/na płatności bezgotówkowe?

    No bez przesady...

    > Skoro nie jest napisane jak inaczej zwiększyć limit.
    > Poradziłem Maćkowi, żeby zadzwonił na infolinię lub wysłał maila do
    > banku. Jeśli ktoś będzie wiedział z pierwsej ręki to może zapoda na grupie.

    Ale to proste. Takiej możliwości na razie po prostu nie ma.

  • 16. Data: 2005-01-23 16:05:27
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

    > No ale nie wiem skąd założenie, że "się da"...
    > "Się da" ale w kontach firmowych. W prywatnych na razie nie.

    Nie napisałem, że "się da", tylko, że takiej informacji nie znalazłem na
    stronach. Brak informacji na stronach wcale nie oznacza, że danej
    możliwości nie ma. Ile razy to różne banki nie informowały swoich
    klientów w serwisach WWW o usługach, któe mają w ofercie. Dlatego
    zasugerowałem Maćkowi, żeby spytał u źródła czyli w banku jak (i czy w
    ogóle) można zwiększyć limit wypłat.

    > I z powyższego wyciągasz wniosek, że to oznacza zwiększenie limitu na
    > wypłaty w bankomacie/na płatności bezgotówkowe?
    >
    > No bez przesady...

    Czytając informacje zawarte na stronach VW Banku doszedłem do wniosku,
    że wzięcie kredytu w koncie umożliwia wypłatę ponad limit, ergo wydanie
    więcej niż się ma i więcej niż pozwalają limity (czy kupując np. auto
    albo inną drogą rzecz chodziłbyś codziennie do banku wypłacać po 5 tyś.
    dopóki nie nazbierałbyś całej kwoty do zapłacenia?)

    No, skoro nie ma, to nie ma.

    K.

  • 17. Data: 2005-01-23 16:19:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krystek napisał(a):

    > Czytając informacje zawarte na stronach VW Banku doszedłem do wniosku,
    > że wzięcie kredytu w koncie umożliwia wypłatę ponad limit,

    IMHO błędnego. Limity karty to limity karty. Stałe. Analogicznie jeśli
    masz limit na operację jednorazową/dzienną przez net np. 1000 PLN to
    uruchomienie linii debetowej nie zmieni tego limitu automagicznie.

    Przy czym limity konta są możliwe do zmiany.

    > No, skoro nie ma, to nie ma.

    Ale będzie. Pisali na wyciągach.

  • 18. Data: 2005-01-23 16:45:43
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

    > Ale będzie. Pisali na wyciągach.

    No to przynajmniej jakieś "światełko w tunelu". :-)

    Pozdrawiam,

    Krystian

    P.S. Wyciągów (tzn. tego co jest na nich po drugiej stronie) nie czytam ;-)

  • 19. Data: 2005-01-23 21:51:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krystek napisał(a):

    > P.S. Wyciągów (tzn. tego co jest na nich po drugiej stronie) nie
    > czytam ;-)

    Było po lewej u góry. :-)