  • 1. Data: 2005-01-22 21:42:38
    Temat: Kredyt konsolidacyjny-gdzie?
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Witam wszystkich

    poproszono mnie o pomoc w rozwiazaniu problemu:
    1.kredyty gotówkowe w 4 bankach-część spłat juz przeterminowana(od 1 do kilku
    rat kredytu),jednen kredyt przekazany do firmy odzyskującej długi,łączne
    zadłużenie ok.12000(choć może być i więcej-trudno teraz ustalić ale nie
    pytajcie dlaczego).
    2.Gdzie w takiej sytuacji najlepiej starać się o kredyt konsolidacyjny?
    3.Osoba ta posiada nieruchomość ,nie wiem ile jest warta?(są jakieś koszty
    wyceny?,ile?)Czy kwota kredytu to max.1/2 wartości nieruchomości?
    4.Kredytobiorca(ciągle ta sama osoba) jest starszą osobą>70 roku życia,dochód
    -emerytura-trochę powyżej 1000.

    Co w takiej sytuacji mozna zrobić???
    Dodam,że w obecnej chwili łączna kwota spłat miesięcznych przekracza dochody
    dłużnika?

    ekspander czy może bezpośrednio do jakiegoś banku?jakiego?czy bank ,w którym
    był nieterminowo spłacany kredyt gotówkowy udziali kredytu konsolidacyjnego
    dla tej samej osoby?

    Bardzo proszę o podpowiedzi:)Sprawa raczej pilna!!!

    Pozdrawiam

    Marcim

  • 2. Data: 2005-01-23 10:32:45
    Temat: Re: Kredyt konsolidacyjny-gdzie?
    Od: e...@o...pl

    > Niestety, zaden bank w tym przypadku nie udzieli kredytu konsolidacyjnego.
    Osobiście sprzedałabym lokum tego Pana - spłaciła długi a za resztę kupiła
    coś mniejszego.

  • 3. Data: 2005-01-23 21:38:50
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    http://www.dombank.pl/