  • 1. Data: 2005-01-22 11:00:49
    Temat: VW lokaty
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wiem, wiem, miałem im dać już spokój. :-)

    Ale jak mogę dać spokój, kiedy blisko rok nie można otworzyć lokat
    którszych niż 30 dni, a w ich systemie IVR ciągle istnieją takie opcje
    (menu zlecenie założenia lokaty).

    Jak można nie kochać tego banku? :-)

  • 2. Data: 2005-01-22 15:27:40
    Temat: Re: VW lokaty
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:cstfb3$b79$1@news.elsat.net.pl...
    > Wiem, wiem, miałem im dać już spokój. :-)
    >
    > Ale jak mogę dać spokój, kiedy blisko rok nie można otworzyć lokat
    > którszych niż 30 dni, a w ich systemie IVR ciągle istnieją takie opcje
    > (menu zlecenie założenia lokaty).

    Kiedys przed zmiana strony www, caly czas byla informacja o lokatach 7,14
    dniowych mimo, ze juz nie istnialy od kilku miesiecy.

  • 3. Data: 2005-01-22 19:47:11
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Krzysztof* napisał(a):

    > Kiedys przed zmiana strony www, caly czas byla informacja o lokatach 7,14
    > dniowych mimo, ze juz nie istnialy od kilku miesiecy.

    Po ostatnich wypowiedziach odnośnie VWbanku to ja mam nadzieję, że
    pakiet powitalny i reszta (telekod już mam :-D ) zawita u mnie do końca
    pierwszego kwartału tego roku ;)

    Gree