  • 1. Data: 2006-03-24 16:34:43
    Temat: V obok daty ważności karty?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Właśnie przysłali VC debetową z multi. Z prawej strony, obok daty
    ważności karty, jest wypukła, tajemnicza literka "V". Co to ma
    oznaczać?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 2. Data: 2006-03-24 16:48:35
    Temat: Re: V obok daty ważności karty?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Właśnie przysłali VC debetową z multi. Z prawej strony, obok daty
    > ważności karty, jest wypukła, tajemnicza literka "V". Co to ma
    > oznaczać?

    Wszytkie (chyba) Visy tak mają, to V-jak Visa :-)
    Diners ma tam swój znaczek, a MasterCard (zgaduję) pewnie M lub MC.

  • 3. Data: 2006-03-24 16:56:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Wszytkie (chyba) Visy tak mają, to V-jak Visa :-)
    > Diners ma tam swój znaczek, a MasterCard (zgaduję) pewnie M lub MC.

    No, poprzednią kartę mam wydaną 20 miesięcy temu, to mogę być nie na
    czasie. :)

  • 4. Data: 2006-03-24 16:58:57
    Od: "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl>

    > No, poprzednią kartę mam wydaną 20 miesięcy temu, to mogę być nie na
    > czasie. :)

    Hmmm, najstarszą wypukłą mam z datą ważności 10/01, V -też już miała :)

  • 5. Data: 2006-03-24 17:13:30
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0405.00000212.44242551@newsgate.onet.pl...

    > Hmmm, najstarszą wypukłą mam z datą ważności 10/01, V -też już miała :)

    Ty się Stasiu zdecyduj w końcu, czyś Staś czyś Marek ;-)

  • 6. Data: 2006-03-24 17:20:31
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ty się Stasiu zdecyduj w końcu, czyś Staś czyś Marek ;-)

    Marek to jestem 'gościnnie' ... jak mi się grupy pomylą ;-)

  • 7. Data: 2006-03-24 22:07:24
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    S.T. napisał(a):
    > Wszytkie (chyba) Visy tak mają, to V-jak Visa :-)
    > Diners ma tam swój znaczek, a MasterCard (zgaduję) pewnie M lub MC.

    Na kartach z nowym logo VISA nie będzie już tego znaczka.

    --
    Dawid

  • 8. Data: 2006-03-25 00:17:02
    Od: Alejandro <p...@g...itditpole.pl>

    Z prawej strony, obok daty
    > ważności karty, jest wypukła, tajemnicza literka "V". Co to ma
    > oznaczać?

    Ostatnio też dostałem tę kartę, dorobiłem sobie własną teorię v jak
    virtual, czyli można robić zakupy w wirtualnym świecie znaczy się
    transakcje MOTO.

    Małe ostrzeżenie: najlepiej chyba zalaminować kartę ;) srebrna farba
    starła się po dosłownie 2 dniach.

    Pozdrawiam
    Alejandro

  • 9. Data: 2006-03-25 02:49:21

> [...]