  • 1. Data: 2006-03-24 07:44:00
    Temat: kredyt hipoteczny w jakiej walucie
    Od: "Addea" <g...@w...pl>

    W jakiej walucie jest najlepiej brać kredyt hipoteczny na około 30 lat?
    Zastanawia mnie to pod kątem wejścia do strefy euro? Chcę tak zrobić, by
    później nie okazało się, że muszę spłacać o wiele więcej niż miałam?
    Pozdrawiam
    Monika

  • 2. Data: 2006-03-24 08:27:49
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w jakiej walucie
    Od: "majcher" <m...@t...net>

> [...]
    > Zastanawia mnie to pod kątem wejścia do strefy euro? Chcę tak zrobić, by
    > później nie okazało się, że muszę spłacać o wiele więcej niż miałam?
    Trudno przewidzieć co będzie za 2 lata, a co dopiero za 10, 20, 30. Z takim
    pytaniem to do wróżki raczej.

  • 3. Data: 2006-03-26 20:38:50
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Sprawdź wątek pt. Koniec kredytów w CHF ? z 21/03/2006 18:01

    Pozdr
    Kasia