  • 1. Data: 2006-03-24 12:40:31
    Temat: eWyciąg - w BZWBK
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Dziś w rozwijanym menu do karty pojawiła się pozycja "eWyciąg" niestety
    próba jej wybrania kończy się komunikatem:

    533 - Uprzejmie informujemy, że w tym momencie rachunki nie są dostępne
    w usługach BZWBK24.
    Przepraszamy Państwa za chwilowe niedogodności

    KJ

  • 2. Data: 2006-03-24 13:30:52
    Temat: Re: eWyciąg - w BZWBK
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Dziś w rozwijanym menu do karty pojawiła się pozycja "eWyciąg" niestety
    > próba jej wybrania kończy się komunikatem:

    Kilka razy dziś się logowałem i ani razu nie było "eWyciągu". Minutę temu
    również.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2006-03-24 13:31:59
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Maciej Loret wrote:
    > Witam.

    > Kilka razy dziś się logowałem i ani razu nie było "eWyciągu". Minutę temu
    > również.

    O faktycznie, zniknęło :-) To chyba jak z tym OFE w inteligo. Tylko że
    tu nie mam zrzutu ekranu :-(
    KJ

  • 4. Data: 2006-03-24 14:11:57
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2006-03-24 14:31, Użytkownik Kamil Jońca napisał/a:

    > O faktycznie, zniknęło :-) To chyba jak z tym OFE w inteligo. Tylko że
    > tu nie mam zrzutu ekranu :-(

    Mówisz i masz :D
    http://img162.imageshack.us/my.php?image=zrzut11nm.j
    pg - widok opcji
    http://img161.imageshack.us/my.php?image=zrzut22iz.j
    pg - i efekt po jej
    wybraniu

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2006-03-24 14:42:05
    Od: "Kajo" <k...@W...tlen.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > 533 - Uprzejmie informujemy, że w tym momencie rachunki nie są
    > dostępne w usługach BZWBK24. Przepraszamy Państwa za chwilowe
    > niedogodności

    A u mnie dziala:)

    --
    Kajo

  • 6. Data: 2006-03-24 18:57:06
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Dziś w rozwijanym menu do karty pojawiła się pozycja "eWyciąg" niestety
    > próba jej wybrania kończy się komunikatem:

    Też mam. Ciekawe ile to będzie kosztować :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2006-03-24 19:05:59
    Od: "Kajo" <k...@W...tlen.pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Też mam. Ciekawe ile to będzie kosztować :)

    "eWyciąg to oferowana *bezpłatnie* elektroniczna wersja wyciągu z
    rachunku bankowego zawierająca takie same informacje jak wyciąg
    papierowy.
    Zapoznaj się z wersją demonstracyjną usługi. Jeśli taka forma
    otrzymywania wyciągów bankowych Ci odpowiada, zaakceptuj poniższe
    oświadczenie. Wówczas będziesz mógł korzystać z comiesięcznych
    eWyciągów. "

    --
    Kajo

  • 8. Data: 2006-03-24 19:18:52
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kajo napisał(a):

    > "eWyciąg to oferowana *bezpłatnie* elektroniczna wersja wyciągu z
    > rachunku bankowego zawierająca takie same informacje jak wyciąg
    > papierowy.

    A fakt. Nie zauważyłem tego :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2006-03-24 19:20:07
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > 533 - Uprzejmie informujemy, że w tym momencie rachunki nie są dostępne
    > w usługach BZWBK24.
    > Przepraszamy Państwa za chwilowe niedogodności

    U mnie działa :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098