  • 1. Data: 2006-03-24 18:20:16
    Temat: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://banki.prnews.pl/index.php/,display,19816

    P.S. Ciekawe jak ktos korzysta z ich KK... ech...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 2. Data: 2006-03-24 18:24:29
    Temat: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > http://banki.prnews.pl/index.php/,display,19816
    >
    > P.S. Ciekawe jak ktos korzysta z ich KK... ech...

    Czy multikonta w ramach planów finansowych zostają darmowe ?
    KJ

  • 3. Data: 2006-03-24 18:28:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > http://banki.prnews.pl/index.php/,display,19816
    >
    > P.S. Ciekawe jak ktos korzysta z ich KK... ech...

    A czemu szanowny bank nie raczyl mnie o tym zawiadomic ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2006-03-24 18:39:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@p...pl> napisal(a):
    > http://banki.prnews.pl/index.php/,display,19816

    A ja właśnie zamówiłęm ich debetową VC, żeby nie płacić 2 zł za VE. No
    to ładnie mnie zrobili ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-03-24 18:40:07
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > http://banki.prnews.pl/index.php/,display,19816

    A czy wiesz czy korzystanie z debetowej Visy Classic w jakiś sposób obniży
    opłaty?
    Bo VE nigdy nie miałem, IMHO była bez sensu skoro jest debetowa VC.

  • 6. Data: 2006-03-24 18:40:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:e01do5$295$1@news.onet.pl...

    > A czemu szanowny bank nie raczyl mnie o tym zawiadomic ?

    Moze chca skusic klietow PKO BP i zaczeli wywieszac aktualna TOiP w
    oddzialach ;).

    MK

  • 7. Data: 2006-03-24 18:45:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):

    > Moze chca skusic klietow PKO BP i zaczeli wywieszac aktualna TOiP w
    > oddzialach ;).

    Nie dalej jak wczoraj bylem w oddziale walczyc o zmniejsze oplaty za KK.
    Nastepny raz chyba pojde zamknac konto.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2006-03-24 18:47:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Bo VE nigdy nie miałem, IMHO była bez sensu skoro jest debetowa VC.

    A jakie korzysci odniesie standardowy uzytkownik konta, ktory pisada VC
    zamiast VE ? Zadne ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2006-03-24 18:51:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <f...@a...pl> napisal(a):

    > A jakie korzysci odniesie standardowy uzytkownik konta, ktory pisada VC
    > zamiast VE ? Zadne ?

    1. może kupować przez Internet
    2. może kupić coś żelazkiem
    3. ma szanse na floor limit (przydaje się zwłaszcza za granicą, żeby
    nie stać minutę na bramce autostrady i czekać, aż się 4,95EUR
    zautoryzuje dla VE)
    4. może wypożyczyć samochód

    itd.

  • 10. Data: 2006-03-24 18:55:03
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > http://banki.prnews.pl/index.php/,display,19816
    >
    > P.S. Ciekawe jak ktos korzysta z ich KK... ech...

    Ja korzystam z ich KK, ale przecież w tym niusie nic nie pisze na temat KK

    Mnie wkurza coś innego

    Zmianie ulegną opłaty za prowadzenie rachunków Multikonto Ja (z 3,00 zł do
    5,00 zł miesięcznie) oraz MultiKonto My i MultiKonto Jestem (wzrost opłat o
    1 zł miesięcznie). Równocześnie modyfikacji poddane zostają miesięczne
    opłaty za posiadanie karty Visa Electron (dotychczas 2,00 zł w przypadku
    MultiKonta Ja i 1,00 zł w przypadku MultiKonta Jestem).

    To jest dopiero bzdura. Zwykłe szmaciarstwo :(

    Chyba przemyślę likwidację konta w tym banku :(

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098