  • 21. Data: 2006-03-24 09:31:36
    Temat: Re: Uwazajcie na swoje karty
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > To inna sprawa, niestety.

    W jakim sensie inna?

    MJ

  • 22. Data: 2006-03-24 09:52:21
    Od: "przypominacz" <p...@o...pl>

    > I ja tak mam - wydrapalem z Mastercarda CVV i teraz niech sobie potwierdzaja
    > podpis, a CVV nie widza. :) Zreszta w transakcjach z fizycznym uzyciem karty
    > nie jest do niczego potrzebny, a ja sobie go zapisalem do domu i w
    > transakcjach internetowych tylko podaje.
    >
    > --
    > darnok

    wiesz to świetny pomysł, tez go zastosuję;))))

  • 23. Data: 2006-03-24 13:20:17
    Od: "Paulina Frydrych" <p...@g...pl>

    W artykule news:4422750d$0$1461$f69f905@mamut2.aster.pl,
    niejaki(a): itor z adresu <i...@g...com> napisał(a):

    > Nie myslalem ze i mnie to spotka, ale widac zawsze jest ten pierwszy
    > raz...

    te wszystkie sposoby sa nic niewarte - zamazywanie kodu itp, jak ktos
    karte przechwyci to juz wiem co ma z nia zrobic

    masz inteligo - najprostszy sposob na 99% zabezpieczenia to stworzenia
    drugiego rachunku bez karty i przelanie tam calej kwoty - na pierwszym
    nie masz nic ale masz do niej przypisana karte, jak potrzebujesz gdzies
    placic w internecie to przelewasz odpowiednia kwote i placisz - cos jak
    mbank tylko za darmo
    wiem, ze to moze byc troche uciazliwe, ale wtedy wybierasz - wygoda lub
    bezpieczenstwo :D

  • 24. Data: 2006-03-24 21:11:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > W jakim sensie inna?

    Wynikajaca z np. "uczciwosci" bankow, nie zwiazana z prawem panstwowym
    i regulacjami miedzynarodowymi.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2006-03-30 14:34:54
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Dnia Fri, 24 Mar 2006 14:20:17 +0100, Paulina Frydrych napisał(a):

> [...]
    > mbank tylko za darmo
    > wiem, ze to moze byc troche uciazliwe, ale wtedy wybierasz - wygoda lub

    Jak to ? Czy na pewno przy płatności karta w internecie sprawdzany jest
    stan rachunku z nią powiązanego ? Nie sądzę...

  • 26. Data: 2006-03-30 14:37:16
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Dnia Thu, 23 Mar 2006 11:31:34 +0100, itor napisał(a):

    > Nie myslalem ze i mnie to spotka, ale widac zawsze jest ten pierwszy raz...
    > Ukradziono mi wlasnie pieniadze z karty Visa Electron. Dobrze ze mam

    <ciach>

    To chyba jedyna Visa Electron do transakcji internetowych (z Lukasa) ?

  • 27. Data: 2006-03-30 15:59:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@y...com> napisal(a):

    > Jak to ? Czy na pewno przy płatności karta w internecie sprawdzany jest
    > stan rachunku z nią powiązanego ? Nie sądzę...

    Zależy jaka to karta....
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 28. Data: 2006-03-31 14:34:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Grzegorz napisał(a):

    > Jak to ? Czy na pewno przy płatności karta w internecie sprawdzany jest
    > stan rachunku z nią powiązanego ? Nie sądzę...

    Jeżeli robiona jest autoryzacja (podczas której bank zakłada blokadę) to
    owszem. A zwykle tak właśnie jest.

  • 29. Data: 2006-03-31 14:34:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Grzegorz napisał(a):

    > To chyba jedyna Visa Electron do transakcji internetowych (z Lukasa) ?

    Z Lukasa?

  • 30. Data: 2006-03-31 16:12:34
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Dnia Fri, 31 Mar 2006 16:34:31 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Z Lukasa?

    Znaczy z Inteligo :)