  • 1. Data: 2006-03-23 11:35:31
    Temat: [LUKAS] Zlecenie przelewu na rok do przodu + blokada środków ;)
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Ot tak wpadłem na genialny pomysł, jako, że ostatnio testuje
    lukasa w każdą stronę.

    Mam limit w rach. 5000 PLN. Ale widząc, że zbliżam się do
    wyczerpania własnych środków i zaciągnięcia znów
    "oprocentowanego długu wdzięczności" w lukasbanku postanowiłem
    się tego wystrzec (nie, nie chcę limitu likwidować ;) ... jak
    będę uciekał z kraju narobię długów gdzie się da :P i wyjadę) ...

    No i wpadłem na "genialny pomysł" - zleciłem przelew do
    wykonania za rok na kwotę 5000 PLN na rachunek "OSZCZĘDZAM"
    zlecając zablokowanie do czasu przelewu środków ... czymś to
    grozi oprócz zdziwienia pracowników LUKASBANKU ???

    Bo kasy już z bankomatu raczej nie pobiorę ;) , a o to mi się
    rozchodziło ...

    Czy LUKAS może się zapienić ? (Nie chce mi się reg. czytać).
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 2. Data: 2006-03-23 15:32:41
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:
    [...]

    > Czy LUKAS może się zapienić ? (Nie chce mi się reg. czytać).

    NIe pamiętam gdzie, ale w którymś banku było ograniczenie zleceń
    przyszłych do pół roku naprzód. Sprawdź czy tu nie jest podobnie.

    KJ

  • 3. Data: 2006-03-23 15:44:54
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> napisał(a):

    > NIe pamiętam gdzie, ale w którymś banku było ograniczenie zleceń
    > przyszłych do pół roku naprzód. Sprawdź czy tu nie jest podobnie.

    Nie jest.
    Mam zlecenia do 15 lat 'naprzód'

  • 4. Data: 2006-03-23 15:45:27
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > NIe pamiętam gdzie, ale w którymś banku było ograniczenie zleceń
    > przyszłych do pół roku naprzód. Sprawdź czy tu nie jest podobnie.

    Ale system przyjął ;) Więc ograniczenia nie ma ... chyba, że są
    regulaminowe kary ;)

  • 5. Data: 2006-03-23 22:42:06
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> napisał(a):
    > ... chyba, że są regulaminowe kary ;)

    Nie ma.

  • 6. Data: 2006-03-24 13:16:51
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Zbigniew Demidowicz wrote on 2006-03-23 16:44:
    > Nie jest.
    > Mam zlecenia do 15 lat 'naprzód'
    Z blokadami? :-)

    BTW, nie wiedziałem, że w Lukasie można zablokować kwotę na potrzeby
    zlecenia - dość ciekawa opcja.

    Michał M

  • 7. Data: 2006-03-24 22:34:43
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    > Czy LUKAS może się zapienić ? (Nie chce mi się reg. czytać).
    > --
    Oficjalnie nie ale jak np. zmienialiby system na "newone" to mogą się
    zagotować że ktoś
    np. w 2034r chce posłać 1 pln testowo :)

    Dawidek

  • 8. Data: 2006-03-24 22:55:21
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> napisał(a):

    > NIe pamiętam gdzie, ale w którymś banku było ograniczenie zleceń
    > przyszłych do pół roku naprzód. Sprawdź czy tu nie jest podobnie.

    Było kiedyś w VW. Pamiętam, że jak mi rachunki ze Stoen przychodziły. To
    każdorozowo się zastanawiałem &#8211; łyknie czy nie.

    Pozdrawiam
    Tomek