  • Data: 2003-04-15 19:27:49
    Temat: Re: Uważajcie na VISA z PekaoSA !!
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:
> [...]

    Nie wiem dokladnie na czym to polega - ale cos mi sie kolacze, ze
    bank/merczant ktory zatrzymal zastrzezona karte ma z tego powodu jakies
    profity; to moze byc przyczyna, dla ktorej zastrzeganie karty przez
    klienta wiaze sie z oplata (bank issuer nie chce ponosic kosztow z
    tytulu jej zatrzymania gdzies w swiecie).
    Jesli natomiast klient nie zastrzezona karte zwroci, to bank nie ma
    prawa pobrac oplaty za zastrzezenie - ale wowczas nie ma juz
    niebezpieczenstwa ze plastik trafi gdzie nie trzeba (np. transakcja w
    zelazku).

    A dlaczego?
    Jesli karta jest aktywna w systemie, a klient jej nie odebral - IMVHO
    bank powinien ja zastrzec.
    --
    uklony - skowi
    skowi (at) gazeta pl