  • Data: 2003-04-16 01:06:10
    Temat: Re: Uważajcie na VISA z PekaoSA !!
    Od: "valet" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To był jego błąd. Po prostu należało się zwinąć zostawiając towar na
    > ladzie.

    > I zglosic do akłajera.

    To zawsze możesz zrobić (a nawet powinieneś), ale czy naprawdę sądzisz, że
    acquirer obsługujacy sieć luksusowych sklepów, która przynosi mu ogromne
    zyski - z powodu kilku niezadowolonych niedoszłych klientów z "elektronami"
    wypowie mu umowę ??? Przecież Jego obecność w tej sieci to dla niego -
    oprócz korzyści finansowych - powód do dumy. Myślę, że skończy się co
    najwyżej na poinstruowaniu przedstawiciela opiekującego się danym punktem
    sprzedaży, aby dyskretnie dał do zrozumienia subiektom, aby Ci jednak
    raczyli przyjmować także mniej prestiżowe karty. Śmiem przypuszczać, że
    wierchuszka merchant'a nawet się o tym nie dowie :)

    Pozdrawiam
    Piotrek