  • Data: 2003-04-24 17:47:36
    Temat: Re: Uważajcie na VISA z PekaoSA !! (długie)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "valet" <v...@w...pl> writes:

    > Cały czas szukasz racjonalności w zachowaniu merchantów. Może i słusznie.
    > Jednak życie pokazuje, że nie zawsze tak jest, niektórzy z nich (raczej
    > sprzedawcy, niż właściciele sklepów) nie przyjmują niektórych kart:
    > - bo nie wiedzą, że mogą
    > - bo wydaje im się, że nie mogą
    > - bo nie zostali odpowiednio przeszkoleni
    > - bo wydają im się mało prestiżowe
    > - bo sądzą/wiedzą, że wiąże się to z większymi kosztami
    > - bo sądzą/wiedzą, że klienci z "plaskaczmi" zwykle
    > wydają mniej na zakupy
    > - bo nie !

    No coz, nie pozostaje mi nic innego niz sie z takim czyms zgodzic.
    Tyle tylko, ze po prostu zwykle sprzedawcy w kontaktach ze mna zachowuje
    sie jednak racjonalnie, i o ile wielokrotnie spotkalem sie z probami
    zwiekszania ceny przy platnosci karta, to nigdy nikt nie narzekal na
    niewystarczajacy prestiz mojej karty (nie zebym uwazal, ze karta moze
    miec prestiz).

    > Nie wiem, ale Ty zapewne wiesz - skoro o tym piszesz.

    Mysle, ze z dokladnoscia wystarczajaca dla naszych celow kazdy z nas
    wie wystarczajaco dobrze.

    > Te 3% to mit, takie stawki to raczej rodem z cennika Polcardu dla
    > rozpoczynających akceptację kart.

    Moze teraz jest taniej - nie wiem. Takie stawki mialy zastosowanie pare
    lat temu.

    > Przeczytaj sobie to co powyżej napisałeś, a potem zajrzyj do atlasu
    > geograficznego :)

    Dobra, bez atlasu wiadomo co chcialem napisac :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator