  • 1. Data: 2003-07-07 19:08:37
    Temat: Uwaga na zablokowanie KB24
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    Podajac trzy razy zle haslo akceptacji przelewu zablokowalem sobie
    dostep do KB24 (podanie 3x zlego hasla akceptacji od razu blokuje caly
    dostep, nawet samo logowanie).
    Zdarza się. Dzwonie na infolinie i dowiaduja się, ze musze odebrac nowa
    KB
    karte (tak na prawde ta "karta" to po prostu haslo + nr klienta
    niewiedziec po co zapisane
    na jakims plastiku, pewnie żeby było drozej) co kosztuje 5 zl (niezly
    zysk jak na zablokowoanie kanalu,
    ale mniejsza z tym, moja wina to zaplace). "Maly" problem tylko, ze
    karte ta można odebrac WYLACZNIE
    W PLACOWCE W KTOREJ WYDANO PIERWSZA ! Tylko ze teraz jestem w zupelnie
    innym miescie i w najblizszym
    czasie nie mam zadnych szans na dotarcie do tamtego oddzialu w
    godzinach jego pracy (w sobote nieczynny).
    Pisze maila do kb24 z nadzieja, ze cos zaproponuja. Oni powtarzaja jak
    katarynka (pewnie dlatego ze za kazdym
    razem odpowiada kto inny i sobie trudu przeczytania zalaczonej tresci
    poprzednich maili nie zadaje) ze
    karte trzeba odebrac w tym oddziale i nic nie mogą pomoc. Pytam w koncu
    czy nie przewiduja zadnego rozwiazania awaryjnego żeby problem rozwiazac
    - spuscili na dev/drzewo - proszę sobie isc do placowki: "Jeżeli
    istnieje
    procedura umożliwiająca porozumienie się placówek w tej kwestii (wymiany
    korespondencji i wzorów
    podpisów pocztą kurierską) zostanie Pan o tym poinformowany. Nie
    dysponuję informacją na ten temat."
    W placowce oczywiście proszę do swojego oddzialu.
    Na DW maila do wydawalo by się komorek które moze to zainteresowac
    (m.in. Zarzadanie jakoscia) oczywiście
    nikt nie zareagowal.
    Niestety regulamim stoi po ich stronie, rzeczywiscie KB karte można
    wymienic tylko w placowce prowadzacej
    rachunek. Nie zmienia to faktu, ze zasada ta jest "troszke" utrudniajaca
    zycie
    Coz, w tej chwili mam na blizej nieokreslony czas zablokowany dostep
    internetowy.
    Ech, Kredyt Bank jest już u mnie totalnie skreslony :(

    PS. Na wniosek o maestro zlozony przez KB24 kilka miesiecy temu nie mam
    do dzisiaj zadnej reakcji mimo kilkukrotnych maili wysylanych poczta
    wewnetrzna. Glucha cisza.

    Wojtek Frabiński

  • 2. Data: 2003-07-07 20:03:42
    Temat: Re: Uwaga na zablokowanie KB24
    Od: k...@p...onet.pl

    > PS. Na wniosek o maestro zlozony przez KB24 kilka miesiecy temu nie mam
    > do dzisiaj zadnej reakcji mimo kilkukrotnych maili wysylanych poczta
    > wewnetrzna. Glucha cisza.
    >
    > Wojtek Frabiński

    To samo ja mialem. Ilekroc pisalem do nich poczta wewn to nigdy nie bylo
    odpowiedzi. Nawet napisalem, ze zaskarze ich i zloze reklamacje i bedzie mial
    prze***** ten pracownik od kb24 w oddziale. Oczywiscie olewka na calego... No
    to pofatygowalem sie i napisalem reklamacje i skarge na pracownikow za ich
    bezczelna postawe i wogole nie wiedza nic o wlasnej ofercie banku. Np Visa
    Classic Charge to np karta kredytowa :D Niech im bedzie - niedorobki.
    Oczywiscie kopia reklamacji poleconym listem dotarl do tego oddzialu, ktory byl
    faktycznie "sala c" jakiegos oddzialu. Oczywiscie do centrali banku tez doszla
    kopia. W sumie 5 kopii bylo. A ze to byl priorytet, to rano za 2 dni dzwoni
    baba i odpowiada na wszystkie pytania/zazalenia z mojej strony i wszsytkie
    wnioski przez kb24 zaczynaja realizowac... i jeszcze pretensja, ze zawsze
    moglem podejsc do oddzialu. Rozbawila mnie glupia baba. Oczywiscie zamknalem
    rachunek i do konca miecha bede mial ich z glowy....

    Kredyt Bank, BGŻ, ING NIE POLECAM!!

  • 3. Data: 2003-07-08 04:12:24
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On 7 Jul 2003 21:08:37 +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > Zdarza się.

    Ja sobie tak 'załatwiłem' konto bawiąc się przeglądarkami pod linuxem ;-).
    Na szczęście w moim banku (Fortis) zniesienie blokady odbywa się poprzez
    telefon ;-).

    --
    Grendel