  • 1. Data: 2003-07-07 19:54:18
    Temat: KK PKO BP S.A.
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Witam !!

    Moja Mama ma KK PKO BP S.A. MasterCard Silver. Pierwszy wyciag przyszedl w
    maju na kwote 72.04, zostal splacony w grace period (18.05), (wplata
    zostala poprawnie zaksiegowana co uwidocznione bylo na 2 wyciagu) i niby
    wszystko powinno byc OK. Jednak dzisiaj przyszedl 3 wyciag, na ktorym jest
    transakcja z data operacji - 20.05, data ksiegowania 30.06 i obciazajaca
    rachunek karty kwota 72,04. W opisie tej transakcji jest: "wycofanie splaty
    naleznosci".
    Czy ktos z grupowiczow spotkal sie czyms podobnym??
    Dodam jeszcze , ze na infolini nagrany jest auotmat informujacy , ze
    informacje dotyczace transakcji karta mozna uzyskac tylko w odziale
    prowadzacym konto.

    Dzieki za wszystkie sugestie.

    Pozdr. Michal

  • 2. Data: 2003-07-08 00:48:43
    Temat: Re: KK PKO BP S.A.
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > transakcja z data operacji - 20.05, data ksiegowania 30.06 i obciazajaca
    > rachunek karty kwota 72,04. W opisie tej transakcji jest: "wycofanie

    a na koncie z ktorego placono za kk pojawily sie te srodki ? kiedy i z jaka
    data ?

    > Czy ktos z grupowiczow spotkal sie czyms podobnym??

    pewnie bedziesz pierwszy ;-)
    moze zbieznosc kwot jest przypadkowa ?

  • 3. Data: 2003-07-08 07:59:03
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Zadzwoń na warszawski nr COK

  • 4. Data: 2003-07-08 09:52:37
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > splaty
    >
    > a na koncie z ktorego placono za kk pojawily sie te srodki ?

    Nie.

    > pewnie bedziesz pierwszy ;-)
    > moze zbieznosc kwot jest przypadkowa ?

    Nie sadze, karta ta bylo przeprowadzanych niewiele transakcji. W tym wypadku
    zgadza sie i kwota i data.

    Pozdr. Michal

  • 5. Data: 2003-07-08 09:53:32
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bedtm3$i1d$1@pippin.warman.nask.pl...

    > Zadzwoń na warszawski nr COK

    Dzwonilem tam wczoraj, to automat poinformowal, zeby zlozyc wizyte w
    odziale ktory wydal karte.

    Pozdr. Michal

  • 6. Data: 2003-07-08 16:27:22
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    > transakcja z data operacji - 20.05, data ksiegowania 30.06 i obciazajaca
    > rachunek karty kwota 72,04. W opisie tej transakcji jest: "wycofanie

    Sprawa w czesci sie wyjasnila. Okazalo sie, ze na drugim wyciagu splata
    72,04 zostala podwojnie zaksiegowana i robiac przelew wplacilem tyle ile
    napisali, czyli kwote pomniejszona o 72.04. Teraz w trzecim wyciagu zabrali
    sobie nienaleznie zaksiegowana kwote i policzyli od niej odsteki. :( Niby
    niewiele, bo niecale 2 pln, ale mysle, ze nienalezy im tego popuscic. Jutro
    pojde do oddzialu i sporbuje sie wszysto wyjasnic

    Pozdr. Michal