  • Data: 2022-10-05 15:34:18
    Temat: Re: Uwaga na terminale w AUCHAN
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 5 października 2022 o 14:57:09 UTC+2 Tomasz napisał(a):
    > Dawid Rutkowski w
    > Po pierwsze: dlaczego dyskryminujesz panów, którzy mogą odblokować
    > /bezobsługową/ kasę?

    Akurat była pani.
    Hmm, (chyba raczej) innym razem też była pani i zebrała opr za debilizm kas, bo już
    wurwionego klienta ztriggerowała głupim "a to pan popsuł też tą poprzednią kasę" ;P
    W sumie to pana raz widziałem - i to akurat w dość szczególnej roli w jednym
    biedronku - on jest tylko od pilnowania kas samoobsługowych.
    Co dziwniejsze, taki jakiś niepozorny - no ale w każdym razie tylko przy tych
    samoobsługowych (jedna ma nowszy soft i nazywa samą siebie per "fast-lane")
    się kręci, nie robi na sklepie nic innego (w innym pobliskim biedronku do
    czuwania nad samoobsługowymi delegują "normalne" pracownice - swego czasu
    jeszcze je wykorzystywali do kasowania zakupów dla glovo - dobrze, że to krótko
    trwało, bo też by zebrały opr za durność - czemu robią to akurat w samoobsługowej,
    skoro mogłoby w jednej z 3 zamkniętych "normalnych" - oczywiście na wejściu
    "klienckim"
    do takiej kasy trzebaby zbudować barykadę z palet ;).

    > Po drugie: ja tam sie w Lidlu ustawiam do /bezobsługowej/ kasy w pobliżu
    > centrum sterowania, gdzie można jednym palcem popchnąć transakcję np. zakupu
    > alko... Tak wykorzystuję to, że zostawili "klucz" w zamku, i se poszli towar
    > rozładować.
    > Jak dotąd "dyżurujący" (panie i panowie), w większości podziękowali za
    > naukę, i więcej "klucza" nie zostawiali, ale i uważniej się lampkom na
    > kasach zaczęli przyglądać.

    W lidlu nie testowałem samoobsługowej (póki co żona testuje lidla netowego, jak się
    zamówi 6 rzeczy to przychodzi 6 paczek - no ale to oni płącą ;)
    więc w sumie nie wiem, co to za "klucze" i "bramki".
    Może dzisiaj wstąpię jak mi się jeszcze będzie chciało po szczepionce (poranna próba
    w innym punkcie zakończona failem - zamiast 2 gabinetów zabiegowych czynny tylko
    jeden,
    i do szczepionek i do mierzenie ciśnienia dla medycyny pracy - oczywiście mierzenie 3
    minuty,
    wypełnianie dokumentacji 9 minut na osobę - hmm, ciekawe, że i tu i tu obok lidl...).
    W biedronku u jest jednak "mądrzej" - nie ma "centrum sterowania".
    Trzeba by podpatrzeć, jaki to kod kreskowy ma pani na tej zawieszce na "smyczy" ;>