  • Data: 2022-10-07 09:52:15
    Temat: Re: Uwaga na terminale w AUCHAN
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 5 października 2022 o 22:59:22 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Oczywiście
    [...]
    > PS. 2. z oddziału mille: ładna pani namawiała mnie na autoryzację
    > mobilną a jak to nie skutkowało to się żaliła że ma nieprzyjemności od
    > przełożonych jak nie wciśnie mobilnej.

    No właśnie, i co dalej z tą reklamacją?
    Bo podejrzewam, że ładna pani (a tam u was ładne w bankach bywają, poznałem w DC taką
    jedną, świeżutki import-awans, póki co znała tylko trasę z domu do pracy i ew. na
    dworzec - i była nie tylko ładna, ale i potrafiła załatwić sprawę - no niestety tylko
    bankową - tak jak chciałem - szkoda, że pracowała akurat w krokodylu, a tego oddziału
    już tam chyba nie ma) tak cię oczarowała i zmiękczyła płaczem, że się zgodziłeś, ale
    dopiero jak na dworze ochłonąłeś, to sobie pomyślałeś, co też na to powie żona... ;P

    > Czy to UOKIK, PiPa czy może prokurator bardziej pasuje do tego co się
    > dzieje w tych pojebanych instytucjach?

    Najpierw ktoś się musi poskarżyć.