  • Data: 2022-10-05 18:18:05
    Temat: Re: Uwaga na terminale w AUCHAN
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Oct 2022 22:09:26 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tylko, czy wszyscy czytają te komunikaty. Bo ja przykładam i zakładam,
    > że zapłaciłem, albowiem nigdy problemu nie było.

    Dokladnie.
    Dawniej sie wk* na kasy samoobslugowe w Kauflandzie, ze pakuje zakupy,
    a ona mi mowi, ze towar zabrano z wagi ... bo mozna zapakowac dopiero
    po wydrukowaniu paragonu.

    A ostatnio odkladam towar z powrotem, a paragon cos nie chce
    wydrukowac ... aaa, nie zaplacilem, bo pin chcial. A ja sie juz
    przyzwyczailem, ze przykladam karte i wychodze ...

    > Chyba ktoś nie
    > przemyślał tej akcji. Ciekawe, ile osób wyjdzie nie płacąc. No i sam
    > pomysł wydaje mi się lekko nietrafiony. To takie trochę "oszustwo".
    > Płacę za zakupy i dlaczego miałbym chcieć dokładać kilka złotych na
    > jakąś zbiórkę?

    A jaką?
    No jak to - nie chcesz dobrowolnie wesprzec Ukrainy, Caritasu,
    szlachetnej paczki, kotow, psów, dzieci w Afryce? :-P

    >Albo choć spodziewać się, że coś takiego ma miejsce.

    O to to to ...

    Biedronka z kolei cos na poczatku pisala o Ukrainie, ale na koniec
    dobrze schowala :-)

    > Nawet teraz szukałem w Internecie, ale nie znalazłem żadnej informacji
    > na ten temat. Nie ma ani na ich stronie, alni nigdzie indziej. Dziwne to
    > po prostu.

    Moze bank, moze Google, moze Ty sie na jaką akcje zapisalem rownie
    nieopatrznie :-)

    J.