  • 1. Data: 2006-06-14 11:25:47
    Temat: Umorzyc czy czekac z FI?
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Witam,

    Może ktoś z was wyrazi swoją opinię. Posiadam j.u. w TFI w funduszu
    akcyjnym. Obecnie jestem na -10% mam swoje zapatrzenie na tę sprawę i co
    robić, ale chciałbym zapytać się was czy zrobić konwersję w jakiś
    pieniężny i potem wrócić czy poczekać na spodziewane odbicie i po
    odbiciu konwersja i przeczekanie bessy.

    Inwestycja planowana na 2-3lata.

    Dla wyjaśnienia czemu mam taki minus to niedawno wszedłem w ten fundusz
    ponieważ wcześniej inwestowałem w inne instrumenty.
    Przemek

  • 2. Data: 2006-06-14 13:10:38
    Temat: Re: Umorzyc czy czekac z FI?
    Od: "h" <h...@h...ha>

    http://tinyurl.com/nhvrv

  • 3. Data: 2006-06-14 14:01:48
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    jestes na -10% stracie, ale straty jeszcze nie poniosles, jezeli dokonasz
    konwersji to zaakceptujesz te strate

    pamietaj nie jest wazne kiedy otworzysz pozycje tylko kiedy ja zamkniesz -
    od tego zalezy Twoj zysk/strata

    jezeli zalozyles sobie horyzont inwestycyjny na poziomie 2-3 lat to sie tego
    trzymaj

    moja rada = nie dotykaj tych jednostek uczestnictwa w TFI

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2006-06-14 15:01:44
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Przemek* napisał(a):

> [...]
    > akcyjnym. Obecnie jestem na -10% mam swoje zapatrzenie na tę sprawę i co
    > robić, ale chciałbym zapytać się was czy zrobić konwersję w jakiś

    Osobiście wyszedłem z FA z niewielką stratą na początku tych spadków.
    Trudno coś doradzać, to Twoja kasa, ale raczej nie powinno się
    przeciwstawiać trendowi :)

    > czy poczekać na spodziewane odbicie i po
    > odbiciu konwersja i przeczekanie bessy.

    Jakie odbicie? :) A tak poważnie to jesteś pewien, że wstrzelisz się akurat
    w ,,górkę''?

    > Inwestycja planowana na 2-3lata.

    Troche krótko jak na FA.

    > Dla wyjaśnienia czemu mam taki minus to niedawno wszedłem w ten fundusz
    > ponieważ wcześniej inwestowałem w inne instrumenty.

    Liczy się moment wyjścia.

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    With money you can buy a house, but not a home.

  • 5. Data: 2006-06-14 16:33:37
    Od: "Seba" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > robić, ale chciałbym zapytać się was czy zrobić konwersję w jakiś
    > pieniężny i potem wrócić czy poczekać na spodziewane odbicie i po odbiciu

    To o czym piszesz czyli konwersja to powinno się zrobić tydzień temu - ja
    tak właśnie zrobiłem i teraz czekam aż spadki się skończą, dzięki temu mam
    teraz +10 % kasy więcej, a liczę, że WIG20 jeszcze spadnie - im więcej, tym
    więcej jednostek będe mógł kupić. Na twoim miejscu poczekałbym spokojnie do
    piątku rana i zobaczył jak czwartek zakończył się na zagranicznych rynkach.
    Jeżeli będą spadki, to lepiej zrobić konwersję na pieniężny , jeżeli nie to
    czekaj ( chociaż lepiej zrobić wtedy konwersję przynajmniej do
    zrównoważonego).

    pozdrawiam i życzę żeby Ci się szybko udało odrobić straty!