  • 41. Data: 2006-01-24 19:25:28
    Temat: Re: Ujawnianie numeru karty płatniczej
    Od: kero <k...@k...pl>

    Każda osobna blokada to jest inna autoryzacja. Jeśli przy drugiej
    autoryzacji (zapłata późniejsza) nie ma środków to bank nie dopuści
    transakcji.

  • 42. Data: 2006-01-24 19:33:59
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-24 20:25- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    kero, gdy pisał(a):
    > Każda osobna blokada to jest inna autoryzacja. Jeśli przy drugiej
    > autoryzacji (zapłata późniejsza) nie ma środków to bank nie dopuści
    > transakcji.

    Na karcie kredytowej?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 43. Data: 2006-01-24 19:38:28
    Od: "A" <f...@g...pl>

    yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> napisał(a):

    > Wydaje Ci się. Na dodatek źle Ci się wydaje.

    A jak ściągną z karty pre-paid?
    A takie karty nie dość, że popularne, to wydają się w świetle prowadzonej
    dyskusji, bezpieczniejsze od kredytówek.

  • 44. Data: 2006-01-24 19:38:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    yayco wrote:
    > 2006-01-24 18:51- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > witek, gdy pisał(a):

    > Sorry, ale ja to jestem ten co zarezerwował hotel cudzą kartą ;-)

    No, ale zdryfowaliśmy do sytuacji, kiedy to jednak nie ty.

  • 45. Data: 2006-01-24 19:39:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kero wrote:
    > Jeżeli nie było blokady całej kwoty przy rezerwacji to więcej później
    > nie są w stanie ściągnąć gdy nie ma środków.

    Są.

  • 46. Data: 2006-01-24 19:40:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kero wrote:
    > Każda osobna blokada to jest inna autoryzacja. Jeśli przy drugiej
    > autoryzacji (zapłata późniejsza) nie ma środków to bank nie dopuści
    > transakcji.

    Bank obciąży konto taką kwotą jaką dyspozycję dostanie do visy czy
    mastercard, robiąc ci ewentualnie niedozowlony debet.
    Sorry, ale nie ma mozliwości, że bank nie wykonac dyspozycji visy.
    Bank może co najwyżej na zapytanie autoryzacyjne odpowiedziać tak lub nie.
    Obciążenie rozliczy zawsze.

  • 47. Data: 2006-01-24 19:42:39
    Od: "A" <f...@g...pl>

    > Wydaje Ci się. Na dodatek źle Ci się wydaje.

    A jak ściągną z karty pre-paid?
    Takie karty, nie dość, że co raz popularniejsze, to wydają sie być, w świetle
    prowadzonej dyskusji, o wiele bezpieczniejsze od kredytówek.

    Nieprawdopodobnie wysoki zysk z trzymania pieniędzy na koncie przez pół grace
    period pomijam. Stać mnie by odpuścić sobie 1/24 z 3% oprocentowania konta
    lokacyjnego.

  • 48. Data: 2006-01-24 19:42:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kocureq wrote:

    > Dobra, ale jak technicznie to ma wygladac? Ktos bierze sobie numer mojej
    > VE i gdzie go uzywa?

    Jak twoja karta pozwala na transakcje bez obecności karty, to wystarczy
    jej numer podac przez telefon.

  • 49. Data: 2006-01-24 19:44:45
    Od: "A" <f...@g...pl>

  • 50. Data: 2006-01-24 19:45:18