  • 1. Data: 2006-01-23 17:33:36
    Temat: PKO BP - jak i gdzie ich skarżyć ??
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Mam problem z PKO BP i mam dość zachowania pracowników tego banku w stosunku do
    mnie. A więc:

    Byłem dziś w PKO BP I oddział w Warszawie po odbiór wznowienia karty Visa
    Classic (obciążeniowa), odczekałem roczną normę w tym banku godziny czekania w
    kolejce, pani obsługująca sprawdziła gdzieś na zapleczu i po paru minutach
    przyszła i mi zakomunikowała, że jest problem, bo karty nie ma. Ponaciskała pare
    razy w swoim magicznym komputerku i stwierdza mi, że ma zaznaczone w komputerze,
    że karta nie została wznowiona, bo jest taka dyspozycja. Ja oczywiście takiej
    nigdy nie składałem i zarządałem jej w takim razie do przedstawienia. Nie
    znalazła się. Potem łaskawna pani udała się na zaplecze w celu przeduskutowania
    z swoimi mądrymi koleżankami. Po jakiś 20 minutach wróciła i powiedziała, że
    prawdopodobnie przy składaniu wniosku rok temu we wniosku nie zachciałem
    automatycznego wznawiania. Osłupiałem przez chwile, ale po zebraniu się
    oznajmiłem jej, że mam tu kartę od 4 lat i co roku wznawiana była automatycznie!
    Poszła znów na naradę, po 10 minutach przychodzi i mi oświadcza, że rok temu nie
    odebrałem kartę (ważna od 2004 do 2005), to w tym roku nie wznawia sie. No to
    jej pokazuje, ze mam przeciez aktualna 2005-2006 i zeby zdobyc karte obecna,
    trzeba oddac stara, to musialem oddac. A ona mi pokazuje karte 2004-2005 bez
    mojego podpisu (czyli mieli drugi duplikat karty!!!), a ja mialem te karte i mam
    wyciagi, ze kozystalem z tej karty od 2004 do 2005. Juz tutaj tego nie
    rozumialem. No to doszla wkoncu do tego, ze to kolezanka z 1 zmiany za to
    odpowiada i moge zlozyc wniosek o karte ponownie, ale ja nie mam zamiaru znow
    sie z nimi bawic w stos papierkow, zwlaszcza, ze ktos nawinil i do tego maja
    burdel w dokumentach.

    Gdzie mogę tę sprawę zgłosić? Do arbitraża bankowego? Do nadzoru bankowego? Do
    prkuratury? Ktoś w końcu dokonał dyspozycji na moim koncie, aby nie wznawiać
    karty, a ja tego nie zrobiłem. W regulaminie karty pisze doslowine, ze karta
    wznawiana jest automatycznie. Bank nie odmowil wznowienia, bo by mnie powiadomil
    o tym, a pozatym by byl jakis slad w systemie.

    Co polecacie zrobic? Ja nie puszcze im tego plazem, lubie tepic takich pajacow.
    Zalezy mi na tej karcie i na tym limicie co mialem.

  • 2. Data: 2006-01-23 17:54:12
    Temat: Re: PKO BP - jak i gdzie ich skarżyć ??
    Od: san <s...@s...pl>

    Daj jej czekoladę żeby szybko załatwiła wznowienie. Z ludźmi trzeba umieć
    żyć to najwięcej osiągniesz w życiu zamiast się kłócić i procesować.

  • 3. Data: 2006-01-23 19:33:25
    Od: "Xander" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "san" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Daj jej czekoladę żeby szybko załatwiła wznowienie. Z ludźmi trzeba umieć
    > żyć to najwięcej osiągniesz w życiu zamiast się kłócić i procesować.

    Siuur - pewnie sobie znowu duplikat karty zrobią ale po czekoladzie to będą
    podbierali tylko miałem kwoty :D

    Ja miałem trochę podobną sytuację tyle tylko, że przy próbie odbioru swojej
    karty (karty jeszcze nie było mimo, że miała być) kiedy byłem przy ladzie
    (nie okienku) wraz z inną klientką - okazało się, że moja karta została
    przypisana do jej konta!!! gdyby nie przypadek, że byliśmy tam
    jednocześnie - nieświadomie mógłbym korzystać z cudzego konta :/ Na
    gwałtowny protest z naszej strony pani powiedziała, że przecież nie dostałem
    jeszcze karty więc nie ma problemu... 8-)
    Ten i inne przypadki pomogły mi podjąć słuszną decyzję zmiany banku :) - jak
    na razie jestem zadowolony z tego kroku.

    Może spróbuj z nadzorem bankowym - banki zazwyczaj nerwowo reagują na wieść,
    że trafi tam skarga na nich ;)

    --
    pozdr
    Xadner

  • 4. Data: 2006-01-23 19:46:44
    Od: ...@...c

    Dnia 23 Jan 2006 18:33:36 +0100, kjvirtual napisał(a):

    > Co polecacie zrobic? Ja nie puszcze im tego plazem, lubie tepic takich pajacow.
    > Zalezy mi na tej karcie i na tym limicie co mialem.

    zmień bank bo ten jest z innej epoki.

    --
    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2006-01-24 10:58:09
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "san" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Daj jej czekoladę żeby szybko załatwiła wznowienie. Z ludźmi trzeba umieć
    > żyć to najwięcej osiągniesz w życiu zamiast się kłócić i procesować.

    To najgłubszy pomysł jaki słyszałem...
    Zażądaj rozmowy z dyrektorem oddziału i przedstaw sytuacje.
    Napisz pismo, żę żądasz natychmiastowego wznowienia karty.

    Żeby nie było....w moim przypadku wystarczyła rozmowa z dyrektorem oddziała
    i to nie tylko w podobnej sprawie, ale generalnie, jeśli w okienku nie
    potrafię czegoś załatwić "bo się nie da" to u dyrektora oddziału prawie
    zawsze "się da".

    Kobiety w okienku nie są od jedzenia czekoladek tylko od obsługi klienta.

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103

  • 6. Data: 2006-01-24 11:16:53
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    > Daj jej czekoladę żeby szybko załatwiła wznowienie. Z ludźmi trzeba umieć
    > żyć to najwięcej osiągniesz w życiu zamiast się kłócić i procesować.

    nie wstyd ci ??? dupowłazie ? :-))))))))

    pozdr

  • 7. Data: 2006-01-24 19:13:16
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Co polecacie zrobic?

    Zmienic bank na normalny.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 8. Data: 2006-01-24 19:14:17
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Krasnal (Zabrze)" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dr5185$ht8$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "san" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > To najgłubszy pomysł jaki słyszałem...

    A ja najdurniejszy błąd ortograficzny jaki widzialem zobaczylem.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2006-01-24 21:21:11
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    > Co polecacie zrobic?

    nie zostawiać tak sprawy ! nie włazić babom w dupę ! (żeby to jeszcze były
    młode, ale to raczej nie w PKO), załatwić ostro przy pierwszym garniturze w
    tym zakładzie (satysfakcja) i to on ma proponować czekoladkę, żebyś łaskawie
    pozostał !!!

    pozdr

  • 10. Data: 2006-01-24 22:17:12
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > --
    > SQLwysyn
    > "If the First Amendment will protect a scumbag like me, it will protect

    No faktycznie, pieknie napisałem :)
    Dobrze, że moje dzieci tego nie widzą...

    Krasnal, GG#1103