  • 51. Data: 2006-01-24 19:45:38
    Temat: Re: Ujawnianie numeru karty płatniczej
    Od: "A" <f...@g...pl>

    yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> napisał(a):

    > Wydaje Ci się. Na dodatek źle Ci się wydaje.

    A jak ściągną z karty pre-paid?
    Takie karty, nie dość, że co raz popularniejsze, to wydają sie być, w świetle
    prowadzonej dyskusji, o wiele bezpieczniejsze od kredytówek.

    Nieprawdopodobnie wysoki zysk z trzymania pieniędzy na koncie przez pół grace
    period pomijam. Stać mnie by odpuścić sobie 1/24 z 3% oprocentowania konta
    lokacyjnego.

  • 52. Data: 2006-01-24 19:52:10
    Od: "A" <f...@g...pl>

    > Wydaje Ci się. Na dodatek źle Ci się wydaje.

    Sorry, że tyle razy poszło, ale na usenet.gazeta.pl informatyk się zawiesił i
    serwis nie wysyłał wiadomości.

  • 53. Data: 2006-01-24 19:52:24
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-24 20:38- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    witek, gdy pisał(a):

    > No, ale zdryfowaliśmy do sytuacji, kiedy to jednak nie ty.

    To ja już nie ja? Szkoda, bo się przyzwyczaiłem :-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 54. Data: 2006-01-24 20:12:01
    Od: kero <k...@k...pl>

    Chodzi o kartę debetową. Ksiądz na katechezie mówił nam że bank nie pobrał
    mu pieniędzy z pustego rachunku za dostęp do serwisu z filmami z dziećmi.

  • 55. Data: 2006-01-24 20:58:16
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-24 21:12- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    kero, gdy pisał(a):
    > Chodzi o kartę debetową. Ksiądz na katechezie mówił nam że bank nie
    > pobrał mu pieniędzy z pustego rachunku za dostęp do serwisu z filmami z
    > dziećmi.

    Mam już dosyć twojego trollowania i niezdolności do poprawnego
    odpowiadania na posty.
    Przyjmij do wiadomości, że istnieje coś takiego jak niedozwolony debet.
    Dla mnie EOT

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 56. Data: 2006-01-24 21:09:32
    Od: Trzypion <_...@n...pl>

    On Tue, 24 Jan 2006 13:42:44 -0600, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    >Jak twoja karta pozwala na transakcje bez obecności karty, to wystarczy
    >jej numer podac przez telefon.

    Numer + datę ważności
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Reporterka/II_

  • 57. Data: 2006-01-25 13:23:17
    Od: repol <r...@r...pl>

    Wszystko się zgadza. Próbowałem wpłacić pieniądze kartą na radio MaRyja.
    Nie było środków na rachunku i bank odmówił realizacji zlecenia, więc
    zapłaciłem kartą na fundację "Kobiety na Falach" i przyjęło transakcję.

  • 58. Data: 2006-01-25 13:46:43
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    repol <r...@r...pl> napisał(a):

    > Wszystko się zgadza. Próbowałem wpłacić pieniądze kartą na radio MaRyja.
    > Nie było środków na rachunku i bank odmówił realizacji zlecenia, więc
    > zapłaciłem kartą na fundację "Kobiety na Falach" i przyjęło transakcję.

    Kurde, albo Kolina powrócił (ale chyba nie, bo kolina pokracznie, bo
    pokracznie, ale umiał cytować), albo mamy nowego trolla metamorfa (zdaje się
    lewaka), co to zmienia nicki i myśli, że już nikt go nie poznaje.
    Jak dziecko, które nakrywszy głowę kołderką myśli, że nikt go nie widzi...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 59. Data: 2006-01-25 18:19:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > Bank obciąży konto taką kwotą jaką dyspozycję dostanie do visy czy
    > mastercard, robiąc ci ewentualnie niedozowlony debet.
    > Sorry, ale nie ma mozliwości, że bank nie wykonac dyspozycji visy.
    > Bank może co najwyżej na zapytanie autoryzacyjne odpowiedziać tak lub nie.
    > Obciążenie rozliczy zawsze.

    Przesada, jesli nie bylo blokady bank moze natychmiast zrobic chargeback
    i klient w ogole sie o tym nie dowie.

    Kwestia karty.

    No i oczywiscie moze ale nie musi.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 60. Data: 2006-01-25 18:49:45
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    witek napisał(a):
    > Jak twoja karta pozwala na transakcje bez obecności karty, to wystarczy
    > jej numer podac przez telefon.

    Sa jakies sztuczki od ktorych to zalezy czy wystarczy samemu sprawdzic
    ew. spytac w banku?

    Bo moje karty wedlug stanu mojej wiedzy nie pozwalaja na takie
    transakcje. Czy wtedy udostepnianie numeru karty czyms grozi?

    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \