  • 31. Data: 2006-01-24 15:09:15
    Temat: Re: Ujawnianie numeru karty płatniczej
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-24 15:02- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Pelos, gdy pisał(a):
    > Użytkownik "Foto" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie 25 lat - dozywocie :P

    Na wszelki wypadek postanowiłem z tej Austrii już nie wracać. :-))

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 32. Data: 2006-01-24 16:36:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    san napisał(a):
    > Sklep nie wie że środki płatnicze użyte w transakcji pochodzą z
    > przestępstwa.

    No i sam sobie odpowiedziałeś na wątpliwości. :-)

  • 33. Data: 2006-01-24 17:50:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał Dąbrowski wrote:

    > Wlasnie - odda, ale najpierw ja Ty musisz wywalic. Po pierwsze musisz miec
    > tyle, zeby pokryc zlodzieja, a dopiero potem dostaniesz z powrotem. Po
    > drugie bank obraca pieniedzmi, ktore potem Ci odda bez odsetek. Nie tracisz
    > kokosow, ale nie jest to przyjemna sytuacja, a reklamacje sie potrafia
    > ciagnac...

    U mnie reklamacja jest uznawana z definicji i zwracana na kartę, więc
    muszę spłacić tylko resztę, do której nie mam zastrzeżeń.
    Jeśli okaże się, że nie miałem racji, to zostanę obciążony powtórnie.
    Nikt moją kasą nie obraca.

  • 34. Data: 2006-01-24 17:51:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    yayco wrote:

    > To prawda, ale gdybyś nie przyjechał i nie odwołał rezerwacji, to
    > stosowna opłata (różna w zależności od hotelu i rodzaju rezerwacji, w
    > skrajnym przypadku nawet równa pełnej odpłatności) zostanie ściągnięta z
    > karty, która została użyta do rezerwacji.

    A ty po prostu składasz reklamację i tyle.

  • 35. Data: 2006-01-24 17:52:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kero wrote:

    > Nie ściągną jeśli nie będzie środków dostępnych na rachunku.

    Ściągną, jesli już rozmawiamy o sprawach technicznych.

  • 36. Data: 2006-01-24 18:09:18
    Od: kero <k...@k...pl>

    Jeżeli nie było blokady całej kwoty przy rezerwacji to więcej później nie
    są w stanie ściągnąć gdy nie ma środków.

  • 37. Data: 2006-01-24 18:15:50
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Trzypion napisał(a):
    > Koniecznością reklamowania, a nawet sądzenia się.
    > Kupienie na Twój koszt towarów i usług.

    Dobra, ale jak technicznie to ma wygladac? Ktos bierze sobie numer mojej
    VE i gdzie go uzywa?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 38. Data: 2006-01-24 18:17:22
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-24 18:51- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    witek, gdy pisał(a):

    > A ty po prostu składasz reklamację i tyle.

    Sorry, ale ja to jestem ten co zarezerwował hotel cudzą kartą ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 39. Data: 2006-01-24 19:06:39
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 1/24/2006 11:06 AM, piotr wrote:
    > Witam,

    > Nie tak prosto - w hotelu podajesz karte tylk do zrobienia rezerwacji - na
    > recepcji sie musisz pokazac - chociaz odebrac klucze do pokoju.
    (...)

    Niekoniecznie - są hotele samoobsługowe, w których dostajesz kod do
    pokoju, a obciążana jest karta wg rezerwacji - i nie trzeba jej
    udostępniać fizycznie.

    Pzdr: Witek

  • 40. Data: 2006-01-24 19:20:03
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-24 19:09- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    kero, gdy pisał(a):
    > Jeżeli nie było blokady całej kwoty przy rezerwacji to więcej później
    > nie są w stanie ściągnąć gdy nie ma środków.

    Wydaje Ci się. Na dodatek źle Ci się wydaje.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****