  • 1. Data: 2006-01-23 18:44:50
    Temat: Indywidualizm w Banku
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    Czesc!
    Mam pytanie. Czy wolicie jesli w Banku kazdy pracownik ma inny
    krawat, w zaleznosci od tego jaki mu pasuje, albo jaki niedawno
    dostał od dziewczyny, czy wolelibyscie, zeby w Waszym banku wszyscy
    nosili identyczne, firmowe krawaty, tak, żebyscie przy kazdej
    wizycie mieli komfort psychiczny patrzenia zawsze na ten sam
    krawat - niezależnie od tego kto was obsluguje.
    Czy uwazacie, ze to fajnie jesli wszystkie panie nosza
    identyczne apaszki?
    I jeszcze jedno. co myslicie o dlugich kolczykach u doradczyn i
    kasjerek, a co myslicie na temat kolczykow w innych miejscach i
    dredów?

    --
    Pozdrawiam!
    __________

  • 2. Data: 2006-01-23 19:17:52
    Temat: Re: Indywidualizm w Banku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Jan 2006 19:44:50 +0100,
    osoba podpisana: Artur A. Surowiec <s...@k...pl>
    napisała:
> [...]
    > wizycie mieli komfort psychiczny patrzenia zawsze na ten sam
    > krawat - niezależnie od tego kto was obsluguje.
    Eee, jeśli mają tak samo wyglądać to może od razu jakieś roboty tam
    wstawić bankomaty czy cuś ? Bez przesady.
    > Czy uwazacie, ze to fajnie jesli wszystkie panie nosza
    > identyczne apaszki?
    Nie. Poza tym (bodobno - bo ja jestem facet) dla kobiety to straszny
    dyshonor być ubraną tak jak inna kobieta. ;)
    > I jeszcze jedno. co myslicie o dlugich kolczykach u doradczyn i
    > kasjerek, a co myslicie na temat kolczykow w innych miejscach i
    > dredów?

    To zależy. Jakoś nie mogę sobie wyobrazic kasjera w dredach, ale myślę,
    że mi by to ni przeszkadzało.
    KJ

    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 3. Data: 2006-01-23 19:33:49
    Od: "asp420" <a...@g...pl>

    Kolczyk w pępku u doradczyń jest całkiem OK ;-) Miała taki pani Beata z
    mBanku na Świętym Marcinie w Poznaniu. Czy obecnie tam jeszcze pracuje,
    nie wiem, bo od od czasu jak polikwidowali mKafejki to nie chce mi się
    tam chodzić. No i na sprawdzanie jest stanowczo za zimno ;-) A na dziś
    strojem organizacyjnym powinny być czapki-uszanki, ew. futra :-)

  • 4. Data: 2006-01-23 20:41:37
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-01-23 19:44, Artur A. Surowiec pisze:

> [...]
    > wizycie mieli komfort psychiczny patrzenia zawsze na ten sam
    > krawat - niezależnie od tego kto was obsluguje.

    IMO pracownik taki winien wyglądać schludnie, sprawiać wrażenie
    solidnego doradcy itp. Sama idea tych samych krawatów i innych części
    ubrań sprowadza się do powstania wizualnie jednolitej masy po czym do
    merytorycznie jednakowo brzmiących wypowiedzi (jak w IVR albo w
    McDonald's :-P )

    > Czy uwazacie, ze to fajnie jesli wszystkie panie nosza
    > identyczne apaszki?

    A jak kolega myśli? ;-)

    > I jeszcze jedno. co myslicie o dlugich kolczykach u doradczyn i
    > kasjerek, a co myslicie na temat kolczykow w innych miejscach i
    > dredów?

    Wszystko zależy od grupy docelowej dla banku i jego produktów. Dla
    młodzieży przypuszczalnie wiarygodniejszy będzie ziomal z dredami niż
    sztywny krawaciarz, w przeciwną stronę ma się sytuacja ze starszym
    klientem - oczywiście nie jest to reguła a spore uogólnienie.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 5. Data: 2006-01-23 21:07:42
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    NIENAWIDZE KRAWATOW!!!
    To najgorszy wynalazek ludzkosci

    PG

  • 6. Data: 2006-01-23 21:18:29
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-23 22:07, osobnik Piotr Gralak stwierdził, iż:
    > NIENAWIDZE KRAWATOW!!!
    > To najgorszy wynalazek ludzkosci

    E, fajne są :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2006-01-23 21:47:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > NIENAWIDZE KRAWATOW!!!
    > To najgorszy wynalazek ludzkosci

    Nie ma to jak rozciagniety sweter ;) (ewentualnie moherowy beret :D

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 8. Data: 2006-01-23 21:57:02
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 23 Jan 2006 22:18:29 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >Dnia 2006-01-23 22:07, osobnik Piotr Gralak stwierdził, iż:
    >
    >E, fajne są :)

    durnowata, niczemu nie służąca pseudoozdoba, znakomicie uprzykrzająca
    życie. ot i wsio :)

    PG

  • 9. Data: 2006-01-23 21:57:24
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 23 Jan 2006 22:47:19 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Nie ma to jak rozciagniety sweter ;) (ewentualnie moherowy beret :D

    KRAWACIARZOM mówimy stanowcze NI !!!

    PG

  • 10. Data: 2006-01-23 23:29:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-23 22:57, osobnik Piotr Gralak stwierdził, iż:

    > KRAWACIARZOM mówimy stanowcze NI !!!

    Nawet takie ładne, czerwone, w białe paski, do tego obowiązkowo
    solarium...?:>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl