  • 21. Data: 2019-01-08 19:03:17
    Temat: Re: Ubiłem krokodyla
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, chętnie, ale podkreśl niezrozumiałe wyrazy.
    Krokodyl == Credit Agricole.
    Była żaba (b. żaba) == santander.

  • 22. Data: 2019-01-08 19:08:22
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-01-08 o 16:45, Akarm pisze:

    >  Dasz radę napisać to samo co dla gimbazy, ale językiem dla normalnych,
    > dojrzałych ludzi?

    Ale sie czepiasz Q

    Stali subskrybenci grupy dokładnie wiedzą o co chodzi
    i nikomu to raczej nie przeszkadza,
    a IMO wprowadza lekko humorystyczne zabarwienie
    jakże śmiertelnie poważnych tematów związanych z pieniędzmi i bankowością ;)

    Swoją drogą też jakiś czas temu ubiłem krokodyla (i nie rewolwerem)
    nad żabą się nie znęcałem, za to ongiś "ukatrupiłem złotą rybkę" mBąka
    gdy kazali sobie za nią płacić 2 złocisze :D
    - nie żeby mnie nie było stać, ale dla zasady ;)

    A z zasady nie płacę Bankom, ale daję zarobić
    np. na marnie oprocentowanym depozycie /w stosunku do kredytów/
    a jak się co z tego uda odzyskać to jakoś tak dziko cieszy :)

    Pozdrawiam
    i życzę więcej luzu ;)

  • 23. Data: 2019-01-08 19:17:31
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-08 o 19:08, Waldek pisze:

    > Ale sie czepiasz Q

    Nie. Nie czepiam się.

    > Stali subskrybenci grupy dokładnie wiedzą o co chodzi

    Ja nie wiem.

    > i nikomu to raczej nie przeszkadza,

    Mnie to przeszkadza. Bardzo.
    Dużo lepiej się czuję, kiedy wiem o czym czytam.

    > i życzę więcej luzu ;)

    Tego mi nie brakuje.
    Moje wnuki też cieszą się, że mają takiego wyluzowanego dziadka. :)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 24. Data: 2019-01-08 20:23:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Waldek <m...@o...pl> writes:

    [...]
    > Stali subskrybenci grupy dokładnie wiedzą o co chodzi
    Ja nie wiem. Część się domyślam (np. krokodyl) ale części ni w
    ząb. (np. żaba)

    Może wypadlem z obiegu, może te skojarzenia są za dalekie.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu

  • 25. Data: 2019-01-08 20:28:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-01-08 o 19:17, Akarm pisze:

    > Ja nie wiem.

    Wnioskuję, że nie jesteś zatem stałym subskrybentem :-).
    Mnie to nie przeszkadza, choć czasami też nie bardzo wiedziałem, o które
    banki chodzi,
    ale ten element podmiany nazw traktuję raczej z przymrużeniem oka.
    Więc może wyluzuj bardziej, dziadku :-)

  • 26. Data: 2019-01-08 22:09:55
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-08 o 20:28, cef pisze:

    > Wnioskuję, że nie jesteś zatem stałym subskrybentem :-).

    Wniosek mylny.

    > Mnie to nie przeszkadza, choć czasami też nie bardzo wiedziałem, o które
    > banki chodzi,

    A mnie przeszkadza, jeśli nie wiem, o co chodzi.
    Taka drobna różnica.

    > ale ten element podmiany nazw traktuję raczej z przymrużeniem oka.
    > Więc może wyluzuj bardziej, dziadku :-)

    O ile może bawić napisanie jeden raz mBąk, o tyle używanie wyłącznie
    tego zamiast normalnej nazwy, najzwyczajniej w świecie jest żałosne.
    Pozostałe terminy, używane tylko przez piszącego i znane tylko jemu, na
    pewno nie ułatwiają korzystania z wymiany informacji tutaj.
    Na dodatek, wydaje mi się, że nie tylko mnie to niezbyt odpowiada.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 27. Data: 2019-01-08 22:33:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-01-08 o 22:09, Akarm pisze:

    > Wniosek mylny.

    Nie było innej opcji. Odrobina logiki.

    > A mnie przeszkadza, jeśli nie wiem, o co chodzi.
    > Taka drobna różnica.

    Uruchomiłem szare komórki i się zorientowałem o co chodzi.
    Taka drobna różnica.

    Zobaczymy, może się pochylą nad Tobą.

  • 28. Data: 2019-01-08 23:36:31
    Od: Waldek <m...@o...pl>

> [...]

    > pewno nie ułatwiają korzystania z wymiany informacji tutaj.
    > Na dodatek, wydaje mi się, że nie tylko mnie to niezbyt odpowiada.

    IMO niektóre nazwy są całkiem zabawne,
    a wynikają też z wygody adwersarza ?
    Bo czyż nie łatwiej napisać "Krokodyl" niż łamać sobie głowę
    nad poprawnością pisowni nazwy zagranicznego banku ?
    A używając np. skrótu CA - też nie wszyscy będą "trybić"
    to bank i o który chodzi.

    Pozdro
    Ps.
    Dziadkiem jeszcze nie jestem - młodym się nie śpieszy ;)

  • 29. Data: 2019-01-08 23:46:21
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    > Hmm, chętnie, ale podkreśl niezrozumiałe wyrazy.
    > Krokodyl == Credit Agricole.
    > Była żaba (b. żaba) == santander.

    - na wszelki wypadek ;)

    Świnka == BGŻ Optima
    - to chyba "naklejka" kolegi Eneuela :D
    jakiś czas nie używana, bo i nic się tam nie dzieje - zeszli na psy :/

    "Wyższa/Niższa kultura" == Alior Bank

  • 30. Data: 2019-01-08 23:50:19
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-01-08 o 20:23, Kamil Jońca pisze:

    > Ja nie wiem. Część się domyślam (np. krokodyl) ale części ni w
    > ząb. (np. żaba)

    żaba to dawny BZWBK a obecnie Santander
    - bank z "czerwoną kupą" w logo - ROTFL
    Nawet przez chwile zastanawiałem się czy się nie przylepi do niego :D