  • 1. Data: 2004-08-17 14:09:52
    Temat: UNIA Rozwoju i wsparcia finansowego
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Witam !!!

    Czy ktos z Was, szanowni grupowicze mial z nimi kontakt. Trzeba
    wplacic 1100 zl jesli chce sie kredyt 20000 zl. Umowe widzialem,
    gwarantuja w umowie wyplate kredytu w ciagu 11 dni. Czy wartro na to
    pojsc, jestem w ciezkiej sytuacji i byloby to dla mnie dobrym
    rozwiazaniem. Czy to nie jacys kolejni naciagacze. Prosze o pomoc

    Arek

  • 2. Data: 2004-08-17 14:10:17
    Temat: Re: UNIA Rozwoju i wsparcia finansowego
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Czy to nie jacys kolejni naciagacze. Prosze o pomoc

    Naciągacze. Zapewne niedobitki "Argentyny".

  • 3. Data: 2004-08-17 14:20:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > jezeli ktos z gory chce kasiore a kredyt obiecuje przyznac pozniej to
    > smierdzi to z daleka. Nie brac.

    Otóż to. Na dodatek można szybko przetestować ich uczciwość - niech sobie
    prowizję potrącą z kredytu - hehehe ;-))))

  • 4. Data: 2004-08-17 14:21:54
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Arek" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozwiazaniem. Czy to nie jacys kolejni naciagacze. Prosze o pomoc

    jezeli ktos z gory chce kasiore a kredyt obiecuje przyznac pozniej to

    sq

  • 5. Data: 2004-08-17 14:46:49
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 17 Aug 2004 16:09:52 +0200, Arek <f...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy ktos z Was, szanowni grupowicze mial z nimi kontakt. Trzeba
    >wplacic 1100 zl jesli chce sie kredyt 20000 zl. Umowe widzialem,
    >gwarantuja w umowie wyplate kredytu w ciagu 11 dni. Czy wartro na to

    ROTFL. Co to za pożyczkodawca, który _bierze_ kasę. Trzymaj się od
    tego z daleka.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2004-08-18 12:41:19
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Arek" <f...@p...onet.pl> napisal ...
> [...]
    > pojsc, jestem w ciezkiej sytuacji i byloby to dla mnie dobrym
    > rozwiazaniem. Czy to nie jacys kolejni naciagacze. Prosze o pomoc

    Tu masz odpowiedz:
    http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=9&wid=56106
    40

    Nie minal miesiac od zakazu oferowania pozyczek w systemie argentynskim, a
    oni juz znalezli nowy sposób na wyciaganie od ludzi pieniedzy. Oni, czyli
    Miedzynarodowy Fundusz Rozwoju Regionalnego, w placówkach którego dzialaja
    obecnie biura Unii Rozwoju i Wspierania Finansowego. Zwabieni reklamami w
    prasie ludzie odwiedzaja biura w Rybniku, Wodzislawiu czy Raciborzu i
    podpisuja "kontrakty", które w opinii specjalistów sa sprytna próba obejscia
    ustawy o kredycie konsumenckim zabraniajacej systemów konsorcyjnych.

    Pozdrawiam
    Karolina