  • 1. Data: 2004-08-17 14:13:01
    Temat: Rachunkowość
    Od: "Marek Rynkowski" <m...@h...com>

    Witam wszystkich,

    1. W Gazecie Prawnej informują, że wydruki internetowe z konta są w pełni
    prawnym dowodem poniesionych kosztów. Super!!!!! Potwierdzenia salda stają
    się zbędne!!!

    2.[OT] Znacie może jakiś darmowy lub tani program do prowadzenia księgowości
    spółki z o.o. ???? Jak znacie dobrą grupę na temat rachunkowości/księgowości
    to bardzo bym prosił o podesłanie na grupę abym nie musiał ogłaszać się jako
    [OT]

    Pozdrawiam serdecznie,
    Marek

  • 2. Data: 2004-08-17 14:40:25
    Temat: Re: Rachunkowość
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > prawnym dowodem poniesionych kosztów. Super!!!!! Potwierdzenia salda stają
    > się zbędne!!!
    Oczywiście mowa o osobach fizycznych nie prowadzących działalności
    gospodrczej i wydatkach na fundusz remontowy - trudno tu mówić o kosztach w
    ensie prowadzenia działalności gospodarczej
    Zresztą wydruki (wyciągi) bankowe dla firm juz od dawna nie zawierają ani
    pieczatki ani podpisów i są dokumentami uznawanymi przez organy skarbowe
    Potwierdzenie salda jest czyms zupelnie innym - potwerdzeniem kwoty salda z
    kontrahentem
    Jesli chcesz sie uczyc/uczysz księgowości to wysławiaj sie

    > 2.[OT] Znacie może jakiś darmowy lub tani program do prowadzenia
    księgowości

    mniejsza o platny czy darmowy, ale co chcesz robic? Jaki rodzaj dzialalnosci
    (handel, uslugi, produkcja)? Jak duza firma -rczej mała?

    JerzyR

  • 3. Data: 2004-08-17 14:45:26
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 17 Aug 2004 16:13:01 +0200, "Marek Rynkowski"
    <m...@h...com> wrote:

    >1. W Gazecie Prawnej informują, że wydruki internetowe z konta są w pełni
    >prawnym dowodem poniesionych kosztów. Super!!!!! Potwierdzenia salda stają
    >się zbędne!!!

    a nie były?

    >2.[OT] Znacie może jakiś darmowy lub tani program do prowadzenia księgowości

    jedyny darmowy to mi się kojarzy lefthand
    (http://www.lefthand.com.pl/), ale nie jest chyba dla pełnej
    księgowości
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-08-17 18:22:33
    Temat: Re: Rachunkowo?ć
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 17 Aug 2004 16:13:01 +0200, w <cft3vc$koi$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Marek
    Rynkowski" <m...@h...com> napisał(-a):

    > 1. W Gazecie Prawnej informują, że wydruki internetowe z konta są w pełni
    > prawnym dowodem poniesionych kosztów. Super!!!!! Potwierdzenia salda stają
    > się zbędne!!!

    No proszę, GP napisała i się nagle stały :)
    A wcześniej czym były?

  • 5. Data: 2004-08-19 12:40:16
    Od: "Marek Rynkowski" <m...@h...com>

    > księgowości
    >
    > mniejsza o platny czy darmowy, ale co chcesz robic? Jaki rodzaj
    dzialalnosci
    > (handel, uslugi, produkcja)? Jak duza firma -rczej mała?

    Potrzebuję załatwić taki program dla Spółki z o.o.

    Marek