  • Data: 2002-01-05 12:55:56
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost], [OT]
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl.__!__> szukaj wiadomości tego autora

    LOLek wrote:

    > I z czego tu się dziwić, przecież pieprzone to ani wulgaryzm, ani
    > obraźliwe, przynajmniej w stosunku do PKO BP. Po kilkakrotnym złamaniu
    > przez nich przepisów prawa bankowego wyniosłem się od mongołów i na
    > pożegnanie pierdolnąłem drzwiami tak głośno, że było słychać w sądzie
    > rejonowym. Na pohybel kurwim synom......... ;-))))

    Nerwowy jesteś jakiś :-) Zresztą jakoś dawno nic śmiesznego mi nie
    zrobili. Kiedyś, podczas pamiętnej wymiany systemu komputerowego (po 3
    miesiącach ktoś na okolicznościowej tabliczce przy okienku się był
    zapytał długopisem "jak długo jeszcze?" i pytanie to stało następne
    miesiące ...) wcięło mi tam 100PLN na 2 tygodnie. Innym razem przysłali
    mi czeki zwykłym listem (wtedy produkowanie czeków trwało 3 dni, nie 5
    minut), ale trzeba przyznać że w kopercie bez foliowego okienka. Dostałem
    od nich VE zamiast Expressa skasowanego rok wcześniej przy zmianie limitu
    (miałem lekki debet, więc stwierdziłem że trzebaby zmienić limit ze 100
    na 900PLN, przy średnich miesięcznych wpłatach na poziomie 500). Dobrze
    że miałem gdzieś zakodowany PIN do tego staregon E, bo po roku to tego...
    Jak mi się Express na 900 skończył to w VE kciałem zmienić limit
    przynajmniej na 300 i musiałem panią okienkową (tą samą co przedwczoraj)
    przekonywać, że absolutny brak wpływów tytułem stypendium w sierpniu i
    wrześniu jest rzeczą absolutnie normalną u studenta...

    Kumpel się kiedyś ubawił, bo zamknął u nich konto, a oni po 2 miesiącach
    zaczęli go namawiać żeby im dał 100PLN bo się niby dopatrzyli jakiejś
    wypłaty z bankomatu. Kumpel był niehumanitarny, nie dał się ogłupić :-)

    --
    Pozdrówka,
    Artur Gawryszczak