  • Data: 2002-01-07 15:33:59
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Juz probowalem, ale w mBanku sie to nie wyswietli, bo system odrzuca
    > odnosniki do stron http://

    Nie odrzuca. Problem moze byc w wielkosci liter. Serwer informacyjny
    mBanku (http) rozroznia wielkosc liter a pole tytulu przelewu jest
    automatycznie konwertowane na wielkie litery. Natomiast czesc
    transakcyjna (https) jest postawiona na IISie na Windozie (jak sie
    domyslam), ktory to serwer, podobnie jak windoza, nie rozroznia
    wielkosci liter w nazwach plikow.

    > P.S Mam nadzieje, ze system odrzuca odnosniki do innych stron niz do
    > https://www.mbank.com.pl, ale nie sprawdzalem.

    Nie odrzuca. Moj test uzywa URLa z http:// na innym serwerze.

    J.A.