  • Data: 2002-01-07 15:39:20
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: "camokiller" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafal Podeszwa" <p...@t...chem.uw.edu.pl> wrote in
    message news:3C39B8BB.1AB9B9A7@tiger.chem.uw.edu.pl...

    > Juz probowalem, ale w mBanku sie to nie wyswietli, bo system odrzuca
    > odnosniki do stron http://
    > Ma sie wtedy tytule przelewu paskudna ikonke, a przy ladowaniu strony
    > operacji pojawia sie warning :(
    > Ale dziala cos takiego w tytule przelewu: :)))
    >
    > &lt;img src=&quot;https://www.mbank.com.pl/gifs/logo.gif&quo
    t;&gt;

    Przed chwilą sprawdzałem na przelewie eMax->eKonto i wywaliło komunikat że
    pole 'Tytuł przelewu" nie może zawierać znaków: ",<,|,[tab],[enter]

    Czyżby zdążyli już coś zmienić ? (Tak na marginesie sprawdzanie czy tytuł
    przelewu nie zawiera tych znaków odbywa się po stronie użytkownika, za
    pomocą JavaScript. Ciekawe czy jest jakaś kontrola tego po stronie serwera.
    Jak wysłać niekontrolowany ciąg znaków na zwykłą stronę to wiem, ale do
    https to nie za bardzo ? Może ktoś się orientuje jak to zrobić (ten klucz
    sesji w linku itd.)

    Kamil
    c...@h...pl