  • Data: 2002-01-07 15:03:23
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert wrote:

    > "Jacek Adamowicz" <J...@h...com.pl>
    > (news:3C39B3A3.6AD53593@hector.com.pl):
    >
    > Jacek, podaj, co dokładnie trzeba wkleić w pole tytuł przelewu w mBanku, bo
    > chciałem sobie wysłać kwiatek :)

    Juz probowalem, ale w mBanku sie to nie wyswietli, bo system odrzuca
    odnosniki do stron http://
    Ma sie wtedy tytule przelewu paskudna ikonke, a przy ladowaniu strony
    operacji pojawia sie warning :(
    Ale dziala cos takiego w tytule przelewu: :)))

    &lt;img src=&quot;https://www.mbank.com.pl/gifs/logo.gif&quo
    t;&gt;

    Co prawda nie wyswietla sie w liscie skroconej wykazu operacji, ale po
    kliknieciu na szczegoly juz tak. Wyglada to naprawde b.ladnie.

    Pozdrawiam

    Rafal

    P.S Mam nadzieje, ze system odrzuca odnosniki do innych stron niz do
    https://www.mbank.com.pl, ale nie sprawdzalem.