  • Data: 2002-01-07 17:13:46
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    camokiller wrote:

> [...]

    Errata. Wpisuje po 40 znakach miedzy cudzyslowami, ale https:// zajmuje
    pare znakow. Natepny <BR> wypadnie po kolejnych 50 znakach.

    > Z tym <BR> to fatalnie, chciałem jakiegoś małego wirusa napisać, ale w 31
    > znakach to się chyba nie zmieszczę :(

    Moze napisac taki kod, zeby w tym miejscu, gdzie wypadnie <BR> byl
    komentarz
    <!-- tu wpadnie<BR>-->

    Poza tym nie sprawdzalem, w jakiej postaci idzie to do innych bankow.
    Prawdopodobnie <BR> wstawiane jest przy tworzeniu listy operacji i do
    innych bankow byc moze Elixirem idzie bez tego.

    Pozdrawiam

    Rafal