  • 21. Data: 2002-07-12 09:28:38
    Temat: Re: Tytu ł przelew u . Epizod 2 [uwaga: crosspost]
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 12, 2002 at 11:21:19AM +0200, Wojciech Skrzypinski wrote:

    > W sensie, ze nie przetlumaczysz jej tego. (Klapki na oczach.)
    > Kapewu ?

    No to zyj sobie w tym przeswiadczeniu. Ale nie pouczaj innych.

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-07-12 09:41:34
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl.__!__>

    Wojciech Skrzypinski wrote:

    > g...@c...edu.pl.__!__ (Artur Gawryszczak) wrote in
    > Nie smutny, tylko konkretny. Ja sie nie rozdrabniam.

    Dopsz, twój wybór. Ale czemu zatem próbowałeś mnie naewangelizować na ową
    smutność, czy, jak wolisz, konkretność? Czy "konkretność" implikuje
    zaniechanie logicznych dociekań, czynionych w nadziei, że może za czymś
    pozornie nonsensownym się jednak kryją jakieś reguły? Czy przyjmując
    "konkretność" powinienem zaniechać analizowania i wskazywania
    nielogiczności w życiu codziennym, godzić się z nimi zawsze pokornie, że
    nie wspomnę o wyrzeczeniu się próżnej radości czerpanej niekiedy z tego
    niecnego procederu?

    > A wracajac - jesli uwazasz, ze masz racje - popros opiekuna sali... Pani
    > w okienku wie swoje i taka z nia rozmowa.

    Kwestia przykładanej wagi. To co tym razem było w sumie zabawne, innym
    razem mogłoby zmarnować czas na pertraktacje i przysporzyć kłopotów.

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 23. Data: 2002-07-12 09:54:39
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On 12 Jul 2002 10:53:07 +0200, u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:

    >/ciach.../

    >A do jakiego banku przelewales ? Bo kiedys chodzil po Internecie
    >skan czy screenshot czegos takiego.

    Eurokonto WWW--> Eurokonto WWW, ale nie sadze zeby to byl ten
    screenshot. Ja go nie zrobilem, a kumpel strasznie do tego podszedl
    powaznie i sie wstydzil.

    A to bylo z nie wiadomo czego do Slaskiego.
    Moze to to widziales?
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    o.banda.tez.rotfl.pl.eu.org (Krzysiolek) wrote
    in <i...@4...com>:

    >A to bylo z nie wiadomo czego do Slaskiego.
    >Moze to to widziales?

    Cos z BS widzialem na 100%. Ale tutul platnosci "za uslugi seksualne"
    tez dobrze zapadl mi w pamiec...

    Pozdrawiam,
    W.

  • 25. Data: 2002-07-12 11:04:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysiolek"
> [...]
    > Z kolei inny kumpel dostal przelew od znajomego tytulem 'za pokaz
    > samogwaltu'. Ciekawe czy sie kiedys wybierze po kredyt?

    w styczniu jak sa roczne platnosci za abonament RTV ktos mnie podpuscil do
    napisania nastepujacego tytulu przelewu zaraz za numerem abonenta:
    "roczny abonament RTV czyli haracz, dzięki któremu mogę codzień legalnie
    obglądywać ruchomą facjatę Leszka M. "
    Przelew poszedl ;-)
    *** blad ***

  • 26. Data: 2002-07-12 11:15:50
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl.__!__>

    blad wrote:
> [...]
    > do napisania nastepujacego tytulu przelewu zaraz za numerem abonenta:
    > "roczny abonament RTV czyli haracz, dzięki któremu mogę codzień legalnie

    To jam był ta packuda manowcowa :-) I byłem ciekaw efektów.

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 27. Data: 2002-07-12 11:52:40
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote:

    > Jesli kolega musialby wpisac numer f-ry "FV 3463682/23/23/323/323" i
    > panie nie chcialyby tego przyjac - widze podstawe do interwencji. A w
    > tym przypadku mozna to po prostu olac, bo dla Artura G. pole
    > szczegolow platnosci nie ma zadnego znaczenia. Nie jest on firma,
    > ktora automatycznie rozksiegowywuje wplywy po kodzie "nie mam
    > pomyslu".

    Nie masz racji.

    Po pierwsze, brak powodów formalnych, aby odmówić klientowi wpisania
    dowolnego tytułu przelewu. Gdyby klient złożył reklamację, musiałaby
    ona zostać uwzględniona.

    Po drugie, skad wiesz, czy przypadkiem tytuł przelewu nie będzie służył
    do rozpoznania tegoż przez nadawcę? Może to zapłata za kupioną od
    odbiorcy książkę o tytule "Nie mam pomysłu"?

    pozdr
    Asia
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 28. Data: 2002-07-12 12:56:07
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Fri, 12 Jul 2002 13:04:45 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

> [...]
    >napisania nastepujacego tytulu przelewu zaraz za numerem abonenta:
    >"roczny abonament RTV czyli haracz, dzięki któremu mogę codzień legalnie

    Dobre :-)
    Moze niech sie wszyscy pochwala czego to nie wypisywali w tytulach
    przelewow.

  • 30. Data: 2002-07-12 14:13:52
    Od: "Salamon" <s...@p...fm>

    znajomemu oddałem pożyczone pieniążki (eKonto na EKonto) z tytułem "dupa" -
    też doszło
    Jako ciekawostkę podam, że pojechałem kiedyś na delegację do Warszawy na
    szkolenie. Przy okazji miełem kupić jakieś specjalistyczne wydawnictwa w
    jednym z warszawskich urzędów. Sekretarka na moją prośbę wystawiła mi dwie
    delegacje o tym samym numerze. Na jednej cel wyjazdu normalny (szkolenie), a
    na drugiej cel wyjazdu: "Sprawdzić, czy Syrenka jest kobietą".
    Tą trefną podłożyłem pani w urzędzie do podpisania. Podpisała i nawet
    pieczątkę przystawiła.
    A delegacja jeszcze długi czas wzbudzała wesołość we firmie.

    pozdrawiam
    SALAMON