    From: Asia Jedrychowska <a...@a...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tytu ł przelewu. Epizod 2 [uwaga: crosspost]
    Date: Fri, 12 Jul 2002 13:52:40 +0200
    Sender: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote:

    > Jesli kolega musialby wpisac numer f-ry "FV 3463682/23/23/323/323" i
    > panie nie chcialyby tego przyjac - widze podstawe do interwencji. A w
    > tym przypadku mozna to po prostu olac, bo dla Artura G. pole
    > szczegolow platnosci nie ma zadnego znaczenia. Nie jest on firma,
    > ktora automatycznie rozksiegowywuje wplywy po kodzie "nie mam
    > pomyslu".

    Nie masz racji.

    Po pierwsze, brak powodów formalnych, aby odmówić klientowi wpisania
    dowolnego tytułu przelewu. Gdyby klient złożył reklamację, musiałaby
    ona zostać uwzględniona.

    Po drugie, skad wiesz, czy przypadkiem tytuł przelewu nie będzie służył
    do rozpoznania tegoż przez nadawcę? Może to zapłata za kupioną od
    odbiorcy książkę o tytule "Nie mam pomysłu"?

    pozdr
    Asia
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.