  • 1. Data: 2002-07-11 21:16:27
    Temat: polska ==> USA - kilka dolarow...
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    witam wszystkich

    jak najtaniej wyslac do USA (tzn na konto w banku USA) ok 30-40 $? mam ten
    ladny zielony symulator visy classic z mbanku, ale nie wiem czy to wystarczy
    ?? i jak to zrobic??

    Adam

  • 2. Data: 2002-07-12 00:07:12
    Temat: Re: polska ==> USA - kilka dolarow...
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@p...onet.pl (Adam) wrote in <agkt5s$2v9d$1@arrakis.solutions.net.pl>:

    >jak najtaniej wyslac do USA (tzn na konto w banku USA) ok 30-40 $? mam ten
    >ladny zielony symulator visy classic z mbanku, ale nie wiem czy to wystarczy
    >?? i jak to zrobic??

    Najlepiej przekonac beneficjenta do www.bidpay.com. Ty zaplacisz
    wtedy zielonym symulatorem (przetestowane - dziala), a on po kilku
    dniach dostanie przekaz poczta. Tzn. dostanie cos w rodzaju czeku
    - ale nie bedzie mial problemu z realizacja.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-07-12 06:59:22
    Od: "Pafcik" <p...@u...gov.pl>

    BidPay działa TYLKO z serwisami aukcyjnymi - czyli musielibyscie zrobić
    sztuczna transakcję na ebayu

  • 4. Data: 2002-07-12 08:07:07
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    p...@u...gov.pl (Pafcik) wrote in <agluth$n1$1@news.tpi.pl>:

    >BidPay dzia?a TYLKO z serwisami aukcyjnymi - czyli musielibyscie zrobi?
    >sztuczna transakcj? na ebayu

    Oj, sorry - zapomnialem. Chociaz - dla chcacego nic trudnego :-)

    W.