    From: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl.__!__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.rec.paranoja
    Subject: Re: Tytuł przelewu. Epizod 2 [uwaga: crosspost]
    Date: Fri, 12 Jul 2002 11:41:34 +0200

    Wojciech Skrzypinski wrote:

    > g...@c...edu.pl.__!__ (Artur Gawryszczak) wrote in
    > Nie smutny, tylko konkretny. Ja sie nie rozdrabniam.

    Dopsz, twój wybór. Ale czemu zatem próbowałeś mnie naewangelizować na ową
    smutność, czy, jak wolisz, konkretność? Czy "konkretność" implikuje
    zaniechanie logicznych dociekań, czynionych w nadziei, że może za czymś
    pozornie nonsensownym się jednak kryją jakieś reguły? Czy przyjmując
    "konkretność" powinienem zaniechać analizowania i wskazywania
    nielogiczności w życiu codziennym, godzić się z nimi zawsze pokornie, że
    nie wspomnę o wyrzeczeniu się próżnej radości czerpanej niekiedy z tego
    niecnego procederu?

    > A wracajac - jesli uwazasz, ze masz racje - popros opiekuna sali... Pani
    > w okienku wie swoje i taka z nia rozmowa.

    Kwestia przykładanej wagi. To co tym razem było w sumie zabawne, innym
    razem mogłoby zmarnować czas na pertraktacje i przysporzyć kłopotów.

    --
    Pozdrówka,
    Artur