  • 11. Data: 2002-07-12 08:23:42
    Temat: Re: Tytuł przelewu. Epizod 2 [uwaga: crosspost]
    Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl>

    Użytkownik "Artur Gawryszczak" <g...@c...edu.pl.__!__> napisał w
    wiadomości
    > - No ale to jest poważny dokument przecież ... [i tu znów zdanie
    > zawierające "wpłata własna" ...]

    Jest to powazny dokument co nie zmienia ze ja na swieta urodziny/imieniny
    wysylam zyczenia z przelewem o wartosci 0,01 i jakos nikt nie mowi ze to
    niepowazne.
    Sadzac takze po reakcji znajomych nikt nie zamienia opisu na "wplata
    wlasna".

    ciuSma

  • 12. Data: 2002-07-12 08:24:50
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 12, 2002 at 09:20:12AM +0200, Wojciech Skrzypinski wrote:

    > No wlasnie. I przynajmniej bedzie mialo to jakies znamiona "pseudonaukowe".

    Nawet nie bede komentowal.

    > To wie kazdy z nas. Moze oprocz niektorych pan w okienku - ale ich nie trzeba
    > ewangelizowac. Jesli mowia, ze ma byc "wplata wlasna" to niech tak bedzie, tym
    bardziej ze

    Dlaczego nie trzeba? To jest __MOJ__ tytul przelewu.

    > wpisanie "nie mam pomyslu" ma sluzyc wylacznie zabawie. Najgorszy typ czlowieka to
    taki, ktory

    Jakiej zabawie? Napisal tytul jaki wydawal sie mu stosowny.

    > celowo zawraca innym gitare, przysparza im dodatkowo niepotrzebnej pracy. Jesli
    kolega

    Niniejszym pietnuje te pania ze kazala pnownie wypisywac tekst 'wplata
    wlasna' zawracajac tym samym gitare klientowi banku.

    > musialby wpisac numer f-ry "FV 3463682/23/23/323/323" i panie nie chcialyby tego
    przyjac - widze
    > podstawe do interwencji. A w tym przypadku mozna to po prostu olac, bo dla Artura
    G. pole
    > szczegolow platnosci nie ma zadnego znaczenia. Nie jest on firma, ktora
    automatycznie
    > rozksiegowywuje wplywy po kodzie "nie mam pomyslu". Najgorzej jest gdy ktos umie i
    lubi pisac

    Wiec sie znow pytam - a dlaczego nie moze byc taki tytul? Bo tak sie
    pani podoba?

    > - ale nie ma o czym. Wtedy powstaja takie przydlugie posty, a czlowiek jest zly sam
    na siebie ze
    > stracil swoj czas na ich lekture.

    Nie czytaj, nie ma obowiazku. Jak nie masz o czym pisac - nie pisz.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-07-12 08:32:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 12, 2002 at 10:23:00AM +0200, Krzysiolek wrote:

    > Kolega mial kiedys pretensce, bo oddajac mu pieniadze wpisalem "Za
    > uslugi sexualne". Pani od kredytu dziwnie sie na niego patrzyla, i
    > myslal ze sie spali ze wstydu.

    Uzupelnialem kiedys konto z mbanku do RB i wpisalem alimenty. W rb
    mozna sobie poprosic o przeczytanie co sie dzialo. No wiec moja zona
    miala ubaw jak panience nie chcialo przejsc przez usta 'wplata o
    tytule alimenty'.

    I nie moja wina ze to jest pierwsza pozycja z tytulow przelewow w mbanku.

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-07-12 08:42:34
    Temat: Re: Tytul przelewu. Epizod 2 [uwaga: crosspost]
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > I nie moja wina ze to jest pierwsza pozycja z tytulow przelewow w
    mbanku.

    Zaraz, bo czegos nie rozumiem: "alimenty" jako pozycja na liscie w
    mBanku to chyba nie jest tytul, tylko nazwa przelewu, ktora nie jest
    przesylana na zewnatrz? Tytul chyba wpisales sam recznie?

  • 15. Data: 2002-07-12 08:52:37
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 12, 2002 at 10:42:34AM +0200, Robert wrote:

    > Zaraz, bo czegos nie rozumiem: "alimenty" jako pozycja na liscie w
    > mBanku to chyba nie jest tytul, tylko nazwa przelewu, ktora nie jest
    > przesylana na zewnatrz? Tytul chyba wpisales sam recznie?

    W mbanku jest to nazwa przelewu. Nie umiem tego sprawdzic, ale
    widocznie jednak pojawia sie ona jako czesc nazwy (albo pojawiala -
    zanim zniesiono ograniczenie tytulu przelewu) w przelewie na koncie
    docelowym.

    Teraz rzeczywiscie chyba to juz tak nei dziala.

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-07-12 08:53:07
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jeg
    o.banda.tez.rotfl.pl.eu.org (Krzysiolek)
    wrote in <0...@4...com>:

    /ciach.../

    >Kolega mial kiedys pretensce, bo oddajac mu pieniadze wpisalem "Za
    >uslugi sexualne". Pani od kredytu dziwnie sie na niego patrzyla, i
    >myslal ze sie spali ze wstydu.

    A do jakiego banku przelewales ? Bo kiedys chodzil po Internecie
    skan czy screenshot czegos takiego.

    >Z kolei inny kumpel dostal przelew od znajomego tytulem 'za pokaz
    >samogwaltu'. Ciekawe czy sie kiedys wybierze po kredyt?

    :-)

    W.

  • 17. Data: 2002-07-12 09:01:51
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    g...@c...edu.pl.__!__ (Artur Gawryszczak) wrote in
    <12368668.AHBMQvh36X@lothlorien>:

    [national characters have been removed]

    /ciach.../

    >A moje prawo klienta dochodzic czemu tak a nie inaczej, granic rozsadku w
    >dochodzeniu, uwazam, nie przekroczylem, smutny czlowieku.

    Nie smutny, tylko konkretny. Ja sie nie rozdrabniam. A wracajac - jesli
    uwazasz, ze masz racje - popros opiekuna sali... Pani w okienku wie swoje
    i taka z nia rozmowa.

    W.

  • 18. Data: 2002-07-12 09:09:05
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) wrote in
    <2...@d...pingwin.waw.pl>:

    /ciach.../

    >Nawet nie bede komentowal.

    Nawet nie bede odpowiadal. Czlowiek praktycznie podchodzacy do zycia nigdy
    nie dogada sie z "dyskutantem akademickim".

    W.

  • 19. Data: 2002-07-12 09:11:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 12, 2002 at 11:09:05AM +0200, Wojciech Skrzypinski wrote:

    > Nawet nie bede odpowiadal. Czlowiek praktycznie podchodzacy do zycia nigdy
    > nie dogada sie z "dyskutantem akademickim".

    Bo 'pani w okienku wie lepiej'. Powodzenia.

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-07-12 09:21:19
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) wrote in
    <2...@d...pingwin.waw.pl>:

    /ciach.../

    >Bo 'pani w okienku wie lepiej'. Powodzenia.

    W sensie, ze nie przetlumaczysz jej tego. (Klapki na oczach.)
    Kapewu ?

    W.