  • 1. Data: 2005-07-01 14:26:53
    Temat: Trzy pytania do Macieja Witkowskiego z mBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Na trzy pytania redakcji PRNews.pl odpowiada Pan Maciej Witkowski, Dyrektor
    Działu Produktów Inwestycyjnych mBanku
    http://artykuly.prnews.pl/index.php/display,12415
    o eMaklerze i SFI

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-07-01 18:38:36
    Temat: Re: Trzy pytania do Macieja Witkowskiego z mBanku
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 1 Jul 2005 16:26:53 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Na trzy pytania redakcji PRNews.pl odpowiada Pan Maciej Witkowski, Dyrektor
    >Działu Produktów Inwestycyjnych mBanku
    >http://artykuly.prnews.pl/index.php/display,12415
    >o eMaklerze i SFI

    A ja mam pytanie. Jedno. Dlaczego czasem pytań są 3 a czasem 7, he?

    G.

  • 3. Data: 2005-07-01 20:30:03
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:
    > Na trzy pytania redakcji PRNews.pl odpowiada Pan Maciej Witkowski,
    > Dyrektor Działu Produktów Inwestycyjnych mBanku
    > http://artykuly.prnews.pl/index.php/display,12415
    > o eMaklerze i SFI

    dawno sie nie zajmowalem akcjami ale chyba zaczne (chociaz 5zł od zlecenia
    to chyba lepiej jendak zaplacic przyslowiowe 100zl/rok o ktorym wspomnial
    prezio :))

    male zastrzezenie do polszczyzny :

    > Czy klienci mBanku mogą spodziewać się w najbliższej przyszłości jakiś
    ^^^^^

    > zmian w TFI?

    ja bym jednak proponował "jakichś"

    pozdro trainer

  • 4. Data: 2005-07-01 22:03:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak wrote:
    > A ja mam pytanie. Jedno. Dlaczego czasem pytań są 3 a czasem 7, he?

    Jakie czasami? Raz bylo tylko 7dem ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-07-01 22:22:47
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 2 Jul 2005 00:03:26 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Jakie czasami? Raz bylo tylko 7dem ;)

    No. To żeby mi się to więcej nie powtórzyło!!!
    ;-)

    G.

  • 6. Data: 2005-07-02 07:55:54
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:

    > No. To żeby mi się to więcej nie powtórzyło!!!
    > ;-)

    ;-))))))