  • 1. Data: 2005-07-01 12:53:20
    Temat: Bank Millennium przedłuża promocję karty kredytowej Millennium Visa economic
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bank Millennium przedłuża do 30 września br. promocyjne warunki, na jakich
    klienci mogą otrzymać Kartę Kredytową Millennium Visa economic. Do końca
    września Visa economic będzie wydawana bezpłatnie, a jej oprocentowanie
    przez pierwszych 6 miesięcy to 9,9% dla transakcji bezgotówkowych oraz
    transakcji spłaty zadłużenia karty kredytowej wydanej przez inny bank.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,12398

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-07-01 12:59:19
    Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Bank Millennium przedłuża do 30 września br. promocyjne warunki, na jakich
    > klienci mogą otrzymać Kartę Kredytową Millennium Visa economic.
    (...)

    Ooo, czyżby BM nie udało się wykonać planu sprzedaży? ;-)

    --
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

  • 3. Data: 2005-07-01 13:15:43
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Piotr W. Zawadzki posłał(a) w świat wiadomość

    > Ooo, czyżby BM nie udało się wykonać planu sprzedaży? ;-)

    Czy karta jest wydawana bezpłatnie, czy użytkowanie jej przez cały okres
    ważności jest bezpłatne? Czy by ja otrzymać wystarczy w wielu przypadkach
    minimum formalności (dowód i historia rachunku)?
    Nie? To oferta przegrywa z Lukasem w segmencie Economic.

    Pseudo prestiżowe Citi też to nie jest.
    ING ma niższe oprocentowanie.

    Rynek na taką ofertę "ni pies, ni wydra" płatnych kart kredytowych szybko
    sie wyczerpał?

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 4. Data: 2005-07-01 13:36:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > ING ma niższe oprocentowanie.

    Nie do konca. Jak przechodzisz z kredytem duzym, to 9,9 przez pol roku moze
    byc fajniejsze ;)
    No i z tego co slyszlaem net w INGU do KK jeszcze troche potrzebuje
    poprawek - a w Millennium - dziala ok Millenet - zwlaszcza w polaczeniu z
    SMSami.

  • 5. Data: 2005-07-01 16:35:52
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Michał 'Amra' Macierzyński posłał(a) w świat wiadomość

    > Nie do konca. Jak przechodzisz z kredytem duzym, to 9,9 przez pol roku moze
    > byc fajniejsze ;)
    Kto ma stały, duży debet, tego nie stać na kartę. :-)
    Przy małym debecie późniejsze opłaty za prowadzenie karty pożrą początkowy
    zysk.

    > No i z tego co slyszlaem net w INGU do KK jeszcze troche potrzebuje
    > poprawek - a w Millennium - dziala ok Millenet - zwlaszcza w polaczeniu z
    > SMSami.
    Korzystam z dostępu on-line ING.
    Do użytku biernego (podgląd stanu rachunku) nadaje się.
    Do aktywnego? Wolne żarty.

    Ale do KK w ING nie trzeba mieć rachunku, więc do podglądu stanu zadłużenia
    dostęp on-line - IMO - nadaje się.
    A szczegółowych blokad na karcie ING i tak pokazuje.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 6. Data: 2005-07-01 16:39:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick wrote:
    > Ale do KK w ING nie trzeba mieć rachunku, więc do podglądu stanu
    > zadłużenia dostęp on-line - IMO - nadaje się.
    > A szczegółowych blokad na karcie ING i tak pokazuje.

    a nie trzeba miec czasem przynajmniej OKA? (nie wiem, moize juz porpawili?)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-07-01 16:53:38
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > a nie trzeba miec czasem przynajmniej OKA? (nie wiem, moize juz porpawili?)

    Chyba nie.
    Choć nie mam pewności, bo OKO mam.

    [Nie, infolinia mówi, że nie trzeba]

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 8. Data: 2005-07-01 17:18:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick wrote:
    > [Nie, infolinia mówi, że nie trzeba]

    Infolinia to duzo rzeczy mowi :) sprawdzer przy okazji

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-07-01 18:57:57
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-07-01 Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a);

    > a nie trzeba miec czasem przynajmniej OKA?

    Oj zlotowki na OKO posepisz? :P

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 10. Data: 2005-07-02 08:21:28
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Rafał madDuck Ochmański posłał(a) w świat wiadomość

    > Oj zlotowki na OKO posepisz? :P

    Za założenie? Bo OKO prowadzone jest za friko.
    Jeden przelew/wypłata miesięcznie i dostęp internetowy też są darmowe.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,