  • 1. Data: 2005-07-01 14:01:33
    Temat: AllPay.pl z PayPal i niższymi prowizjami
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Klienci AllPay.pl mogą już przyjmować wpłaty od użytkowników serwisu PayPal
    oraz korzystać z nowych kanałów - Telepekao24 i MilleNet. Serwis obniżył też
    prowizję za transakcje kartami kredytowymi, a klienci sklepów internetowych
    i serwisów aukcyjnych mają do dyspozycji nową usługę ´Gwarancja Allpay.pl´
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,12414

    Szkoda ze od zlecenia wyplaty do przelewu mija 10 dni i jeszcze przelew
    kosztuje 1 zl...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-07-01 16:46:35
    Temat: Re: AllPay.pl z PayPal i niższymi prowizjami
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,12414

    Tak przy okazji mam pytanie:
    Czy nie dało by się zrobić tak żeby tekst który się wyświetla na stronie nie
    był od samego brzegu ekranu, a np 1-2 mm od krawędzi ekranu, bo bardzo źle
    się czyta jak literki typu p b k zlewają się z czarnym brzegiem ekranu.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-07-01 16:47:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin_P. wrote:
> [...]
    > stronie nie był od samego brzegu ekranu, a np 1-2 mm od krawędzi
    > ekranu, bo bardzo źle się czyta jak literki typu p b k zlewają się z

    mozesz zrzut ekranu dostarczyc (+ pod czym to przegladasz)? Bo u mnie jest
    wszystko na srodku... (ale byl z tym problem istotnie)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-07-01 16:56:06
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam

    > mozesz zrzut ekranu dostarczyc (+ pod czym to przegladasz)? Bo u mnie jest
    > wszystko na srodku... (ale byl z tym problem istotnie)

    OK Poszło na maila

  • 5. Data: 2005-07-01 19:03:15
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Szkoda ze od zlecenia wyplaty do przelewu mija 10 dni i jeszcze przelew

    Hm, to jest chyba negocjowalne? Ja mam duzo szybciej - chyba zalezy to od
    obrotow

    Pozdr.,
    Piotr

  • 6. Data: 2005-07-02 11:48:41
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a) w wiadomości: ...
    >Klienci AllPay.pl mogą już przyjmować wpłaty od użytkowników serwisu
    > PayPal

    Czy można to gdzieś znaleźć na stronie AllPay i poczytaćo szczegółach?
    Bo nie umiem znaleźć...

    Arek

  • 7. Data: 2005-07-02 12:05:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Arek wrote:
    > Czy można to gdzieś znaleźć na stronie AllPay i poczytaćo szczegółach?
    > Bo nie umiem znaleźć...

    http://www.allpay.pl/index.php?show=5

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-07-02 21:27:50
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a) w wiadomości: ...

    >http://www.allpay.pl/index.php?show=5

    Widzę na tej stronie są "Najważniejsze pytania i odpowiedzi"
    Czytałem, poklikałem, ale nie znalazłem nic co by miało związek
    z PayPalem. Można przyjmować płatności, a od niedawna przez usługę
    Aukcja. Ale gdzie o PayPal'u? Trzeba być zarejestrowanym
    użytkownikiem, żeby się dowiedzieć?
    Arek

  • 9. Data: 2005-07-04 07:34:31
    Od: "BC" <b...@o...pl>

    W ogóle szkoda, że AP to nie instytucja charytatywna, nieprawdaż?

    Pozdrawiam
    bc

  • 10. Data: 2005-07-04 07:36:13
    Od: "BC" <b...@o...pl>

    Uruchamiasz tę opcję płatności samodzielnie, w panelu administracyjnym.

    bc