  • 1. Data: 2005-07-01 13:15:48
    Temat: Lukas - VISA MAxima, dostęp internetowy
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Do karty kredytowej Lukas Banku VISA Maxima od września, wraz ze
    wprowadzeniem nowego systemu informatycznego banku, będzie możliwy dostęp
    internetowy, tak, jak do każdego rachunku w Lukasie.

    Informacja na dziś nieoficjalna [uboczny efektem porannych telefonów o
    którym zapomniałem].

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 2. Data: 2005-07-01 13:37:49
    Temat: Re: Lukas - VISA MAxima, dostęp internetowy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Do karty kredytowej Lukas Banku VISA Maxima od września, wraz ze
    > wprowadzeniem nowego systemu informatycznego banku, będzie możliwy dostęp
    > internetowy, tak, jak do każdego rachunku w Lukasie.

    hmmmm :) A jestes pewien, ze ten system we wrzesniu ruszy? Bo ja nie ;)

  • 3. Data: 2005-07-01 16:36:02
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Michał 'Amra' Macierzyński posłał(a) w świat wiadomość

    > hmmmm :) A jestes pewien, ze ten system we wrzesniu ruszy? Bo ja nie ;)

    Nie. :-)
    I nie ma to dla mnie znaczenia, czy ruszy we wrześniu, czy w październiku.
    A dzięki nowemu systemowi karta zyska dostęp on-line, czyli będzie to
    pierwsza, o ile konkurencja nie ubiegnie Lukasa, nieprestiżowa, ale
    funkcjonalna karta kredytowa warta powszechniejszego zainteresowania.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 4. Data: 2005-07-01 16:39:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick wrote:
    > I nie ma to dla mnie znaczenia, czy ruszy we wrześniu, czy w

    a bedzie mialo znaczenie, jak na przyklad w przyszlym roku? ;)))))

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-07-01 17:02:29
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > a bedzie mialo znaczenie, jak na przyklad w przyszlym roku? ;)))))

    Skoro do tej pory korzystam ze starego systemu Lukasa i żyję, to i te
    opóźnienie przeżyję. ;-)

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 6. Data: 2005-07-01 18:41:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>
    napisał w wiadomości news:kv9rzy7jcvpf.dlg@vahanara.pl...
    > Do karty kredytowej Lukas Banku VISA Maxima od września, wraz ze
    > wprowadzeniem nowego systemu informatycznego banku, będzie możliwy dostęp
    > internetowy, tak, jak do każdego rachunku w Lukasie.

    A kiedy dla tej karty bedzie limit dzienny (na razie brak). Bylem juz bliski
    wziecia tej karty, ale brak kontoli przez net oraz brak mozliwosci ustalenia
    dziennego limitu skutecznie mnie odstraszyl od tej karty i nawet te 50zl
    mnie do niej nie przekonalo.

  • 7. Data: 2005-07-02 08:21:15
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Krzysztof posłał(a) w świat wiadomość

> [...]
    > dziennego limitu skutecznie mnie odstraszyl od tej karty i nawet te 50zl

    Na pewno nie teraz, gdy nie maj systemu on-line. Bo niby jak mieli
    sprawdzać wykorzystanie limitu, skoro gotówka wpłacona dziś w oddziale jest
    dostępna w bankomacie dopiero następnego dnia, po nocnym przetwarzaniu
    danych na rachunku.

    Zapowiadają zmiany na wrzesień (jesień?).
    Pożyjemy, zobaczymy.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 8. Data: 2005-07-02 09:40:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

> [...]
    > dostępna w bankomacie dopiero następnego dnia, po nocnym przetwarzaniu

    Tu nie o nocne przetwarzanie chodzi, a o wysyłkę danych do BZWBK. A ta
    odbywa się bodajże raz na dzień roboczy (i to w dzień).

  • 9. Data: 2005-07-02 09:47:39
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 2 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Wojciech Nawara posłał(a) w świat wiadomość

    > Tu nie o nocne przetwarzanie chodzi, a o wysyłkę danych do BZWBK. A ta
    > odbywa się bodajże raz na dzień roboczy (i to w dzień).

    Polecenie przelewu też przez cały dzień ma status "w realizacji", dopiero
    rano przechodzi w "aktywny". IMO czeka na nocne przetwarzanie danych.

    Przy okazji, czy w przypadku innych banków bankomaty BZWBK też widzą stan
    konta z jednodniowym opóźnieniem?

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 10. Data: 2005-07-02 09:58:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

    > Polecenie przelewu też przez cały dzień ma status "w realizacji", dopiero
    > rano przechodzi w "aktywny". IMO czeka na nocne przetwarzanie danych.

    No OK, ale to nie ma związku z sobą. Żadnego. Wynika z obsługi karty
    przez BZWBK.

    > Przy okazji, czy w przypadku innych banków bankomaty BZWBK też widzą stan
    > konta z jednodniowym opóźnieniem?

    A czyje karty oni jeszcze obsługują?

    mBankowe, ale na innej zasadzie, niż Lukasa, dane są pobierane online

    czyje jeszcze?