  • 1. Data: 2009-11-06 23:24:24
    Temat: Transfer kart kredytowych HSBC - Alior
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Mam kartę HSBC Ikea Family. Zgodnie z info na stronie Aliora, wobec
    faktu sprzedaży portfela kart przez HSBC, konsultanci mieli się
    kontaktować z dotychczasowymi użytkownikami tej karty celem uzyskania
    ich zgody na przeniesienie rachunku na specjalnych warunkach do
    Aliora. Mieli to robić we wrześniu i październiku. Do tej pory nikt do
    mnie nie dzwonił w tej sprawie, ciekaw jestem, co z tego wyniknie.

    Czy ktoś jest w podobnej sytuacji ?

    Chyba Alior wie, że go nie lubię..;-)

  • 2. Data: 2009-11-07 06:33:44
    Temat: Re: Transfer kart kredytowych HSBC - Alior
    Od: "MAREK" <m...@o...pl>

    kartę HSBC IKEA FAMILY wziąłem, żeby w I kwartale 2010 otrzymać zniżkę 15%
    na zakupy w IKEA.
    W związku z transferem HSBC-Alior w październiku skontaktował się ze mną
    "konsultant". Poziom rozmowy żenujący. Twierdził., że teraz Alior daje AŻ 1%
    zniżki na zakupy i chyba jakieś korzyści w rodzaju payback. Oczywiście w
    trakcie rozmowy oczekiwał na zgodę na zamknięcie karty z HSBC.
    Postawoniwłem sprawę drążyć i ustaliłem dzwoniąć na linię ionfo HSBC (
    podana na wyciągach z karty), że oczywiście karta nadal działa do końca
    ważności, a inne korzyści np. -15% są nadal ważne. Jedynie karta nie będzie
    wznowiona..

  • 3. Data: 2009-11-07 14:31:39
    Od: BK <b...@g...com>

    On 7 Lis, 00:24, szczurwa <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > Aliora. Mieli to robić we wrześniu i październiku. Do tej pory nikt do
    > mnie nie dzwonił w tej sprawie, ciekaw jestem, co z tego wyniknie.

    Alior nie kupil portfela kart HSBC. Kupil portfel pozyczek.

    W przypadku KK HSBC i Alior wspolpracuja bo HSBC nie bedzie
    kontynulowac ich obslugi.

  • 4. Data: 2009-11-09 12:54:19
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 7 Lis, 07:33, "MAREK" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ważności, a inne korzyści np. -15% są nadal ważne. Jedynie karta nie będzie

    Jestes pewien? Glownie o ta znizke 15% pytam. Mi w romowie z Aliorem
    (skad inad bardzo rzeczowej i konkretnej) zapewniono ze program
    rabatowy zostal zakonczony i owszem karta bedzie wazna do konca jej
    waznosci ale rabatu 15% juz nie dostane nawet jakbym spelnil warunki
    konieczne czyli min 20 transakcji w polroczu. Regulamin programu
    lojalnosciowego z karta kredytowa obowiazywal tylko do 30 wrzesnia
    2009 i nowego nie wydali.
    Poza tym na stronie Ikea jest tez info:
    Informujemy, że w wyniku globalnej zmiany strategii HSBC Bank Polska
    S.A., związanej z wycofaniem się z obsługi klientów indywidualnych i
    sprzedaży kart kredytowych w Polsce z dniem 10 września 2009
    ograniczony zostanie również zakres Programu lojalnościowego
    przypisanego do karty kredytowej IKEA FAMILY. Zgodnie z pkt. 36
    Regulaminu Programu lojalnościowego IKEA FAMILY z funkcjonalnością
    kredytową, kupony oferujące 15% rabat z letniej edycji ważne są
    wyłącznie do 30.09.2009, a zaproszenia na obiad dla dwóch osób
    wydawane wraz z drugim wyciągiem będą akceptowane w sklepach IKEA do
    dnia 10 listopada 2009.

    Pozostają jedynie korzyści z programu "Ikea Family" a w nim mozna byc
    nie majac zadnej kredytowej karty.
    Ale moze ktos potwierdzi definitywnie albo zaprzeczy czy w styczniu
    "aktywni" dostana kupony Ikea na rabat 15%?