  • 1. Data: 2009-11-06 14:03:45
    Temat: struktura Monako / MBank
    Od: WW <w...@i...com>

    Witajcie !

    Wczoraj wpłynęły środki z zakładu o kurs euro jaki zawarłem z MBankiem w
    marcu tego roku - 9 miesięczna lokata strukturyzowana Monako dała zysk
    około 7%, nie wypadło rewelacyjnie ale nie wyszedłem też jak Zabłocki na
    mydle :)

    Pozdrawiam W.

  • 2. Data: 2009-11-06 20:30:13
    Temat: Re: struktura Monako / MBank
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > marcu tego roku - 9 miesięczna lokata strukturyzowana Monako dała zysk
    > około 7%, nie wypadło rewelacyjnie ale nie wyszedłem też jak Zabłocki na

    a zapłaciłeś jakieś prowizje przy nabyciu tej struktury?

    7% przy ryzyku, że dostanie się tylko kapitał oraz alternatywnych
    lokatach na 6% to raczej mizerny wynik ;-(

    dlatego banki się wynikami struktur nie chwalą...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-11-07 07:20:49
    Od: "mmk2" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Wynik wyniosl 7,0977% za okres lokaty (9,4056% rocznie>. Czyli sporo wiecej
    niz tradycyjne lokaty,ktore 6% to daja rocznie i to juz bardzo rzadko. :>
    http://www.structus.pl/aktualnosci/zwycieskie-monako
    -w-mbanku

    Od wyniku trzeba jednak odjac podatek- tak jak przy lokatach.
    A, w mBanku nie ma prowizji za nabycie lokaty.

    pozdro,

  • 4. Data: 2009-11-07 11:25:15
    Od: Ra <a...@a...com>

    mmk2 pisze:
    > Witam,
    > Wynik wyniosl 7,0977% za okres lokaty (9,4056% rocznie>. Czyli sporo wiecej
    > niz tradycyjne lokaty,ktore 6% to daja rocznie i to juz bardzo rzadko. :>
    ale 9 miesięcy temu dawały dużo więcej, trzymanie kasy na bezbelkowych
    lokatach eb dało by pewnie lepszy resultat

  • 5. Data: 2009-11-07 14:13:42
    Od: g...@o...pl

> [...]
    -w-mbanku

    > Od wyniku trzeba jednak odjac podatek- tak jak przy lokatach.

    Przy lokatach nie trzeba odejmowac podatku. Lokaty masz opodatkowane i
    nieopodatkowane do wyboru.

    9,4 rocznie brutto czy netto?

    Wyborcza pisała ostatnio, że średni wynik struktury zakończonej w okresie od
    stycznia do października wyniósł 0,55% (obliczono chyba bez tych banków, które
    nie chciały podac wyniku), a najlepsza struktura dała 20% w skali trzech lat.
    Czy to możliwe, że wyniki takie słabe, czy raczej artykuł nieobiektywny?

  • 6. Data: 2009-11-07 16:35:23
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > 9,4 rocznie brutto czy netto?

    Raczej brutto

> [...]
    > lat.
    > Czy to możliwe, że wyniki takie słabe, czy raczej artykuł nieobiektywny?

    Podejrzewam że niestety to pierwsze. Ile widziałeś banków które chwaliły się
    wynikami struktur na swoich stronach ? Jeden ? Dwa ? W końcu gdyby wyniki
    były dobre dlaczego nie miały by ich wykorzystać dla celów marketingowych .
    Przez skromność ?
    pozd
    as