    From: "Marcin K." <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Transfer kart kredytowych HSBC - Alior
    Date: Mon, 9 Nov 2009 04:54:19 -0800 (PST)

    On 7 Lis, 07:33, "MAREK" <m...@o...pl> wrote:
    > Postawoniwłem sprawę drążyć i ustaliłem dzwoniąć na linię ionfo HSBC (
    > podana na wyciągach z karty), że oczywiście karta nadal działa do końca
    > ważności, a inne korzyści np. -15% są nadal ważne. Jedynie karta nie będzie
    > wznowiona..

    Jestes pewien? Glownie o ta znizke 15% pytam. Mi w romowie z Aliorem
    (skad inad bardzo rzeczowej i konkretnej) zapewniono ze program
    rabatowy zostal zakonczony i owszem karta bedzie wazna do konca jej
    waznosci ale rabatu 15% juz nie dostane nawet jakbym spelnil warunki
    konieczne czyli min 20 transakcji w polroczu. Regulamin programu
    lojalnosciowego z karta kredytowa obowiazywal tylko do 30 wrzesnia
    2009 i nowego nie wydali.
    Poza tym na stronie Ikea jest tez info:
    Informujemy, że w wyniku globalnej zmiany strategii HSBC Bank Polska
    S.A., związanej z wycofaniem się z obsługi klientów indywidualnych i
    sprzedaży kart kredytowych w Polsce z dniem 10 września 2009
    ograniczony zostanie również zakres Programu lojalnościowego
    przypisanego do karty kredytowej IKEA FAMILY. Zgodnie z pkt. 36
    Regulaminu Programu lojalnościowego IKEA FAMILY z funkcjonalnością
    kredytową, kupony oferujące 15% rabat z letniej edycji ważne są
    wyłącznie do 30.09.2009, a zaproszenia na obiad dla dwóch osób
    wydawane wraz z drugim wyciągiem będą akceptowane w sklepach IKEA do
    dnia 10 listopada 2009.

    Pozostają jedynie korzyści z programu "Ikea Family" a w nim mozna byc
    nie majac zadnej kredytowej karty.
    Ale moze ktos potwierdzi definitywnie albo zaprzeczy czy w styczniu
    "aktywni" dostana kupony Ikea na rabat 15%?