  • 1. Data: 2009-11-07 10:06:41
    Temat: OF & przedłużanie lokat przez net - ?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    Podobno w OF na kilka tygodni przed końcem lokaty pojawia się opcja
    przedłużenia kończącego się depozyty za pośrednictwem sieci. Jako, że
    najbliższa lokata kończy mi się dopiero z początkiem stycznia zbytnio nie
    mam jak tego osobiście potestować, dlatego mam pytanie do osób, które miały
    już przyjemność "pobawić" się tym nowym udogodnieniem.
    Mianowicie czy klient ma możliwość zdefiniowana kwoty jaka ma znaleźć się na
    nowej lokacie?
    Jest opcja wyboru - przedłuż bez odsetek/z odsetkami?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-11-07 13:11:11
    Temat: Re: OF & przedłużanie lokat przez net - ?
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    > Jest opcja wyboru - przedłuż bez odsetek/z odsetkami?

    Nie
    Cała kwota wraz z odsetkami odnawia się.

  • 3. Data: 2009-11-07 13:53:01
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "SERG" news:hd3rl9$gtq$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    Dzięki za info!

  • 4. Data: 2009-11-09 07:50:48
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    SERG <m...@p...fm> napisał(a):

    > Nie
    > Cala kwota wraz z odsetkami odnawia sie.

    Ale za to masz opcje wyboru na jaka lokate chcesz przedluzyc - nie musi to
    byc taka sama i ten sam termin. Jest to chyba 2 tyg - ja dzis dostalem maila
    ze konczy mi sie lokata 2m 23 listopada - 'przedluzylem' na optymalna na rok.

    Pozdrawiam
    Michal M