  • 1. Data: 2009-11-06 12:51:27
    Temat: nie każdy expert podatkowy zna ortografię
    Od: z...@o...pl

    http://www.pit.pl/lokaty_antybelkowe_inwestycje_poda
    tki_w_praktyce_7472.php

    co chwalebne, ktoś w redakcji dokonał korekty ortograficznej i to nawet
    pogrubioną czcionką, jednakże przed publikacją w internecie nie usunięto
    tych pogrubień, w zdaniu:

    W art.30a ust.6 ustawy o PIT wskazano, iż podatek 19% pobiera się bez
    pomniejszania przychod*U* o koszty uzyskania, natomiast w ust.11, gdzie mowa
    jest o wykazywaniu w zeznaniu, mowa jest o wykazywaniu przychod*ÓW*.

    przez co można podziwiać pogrubione kapitaliki na końcu wyrazu.

    wiem, czepialski jestem, wiem, OT, ok, wybaczcie :P

  • 2. Data: 2009-11-06 15:10:16
    Temat: Re: nie każdy expert podatkowy zna ortografię
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-11-06 13:51, z...@o...pl wrote:
    > wiem, czepialski jestem, wiem, OT, ok, wybaczcie :P
    czepialski a na dodatek głupoty piszesz.

    Pogrubione są końcówki, żeby uzmysłowić Ci, że mamy tu nie przychODY a
    nie jeden duży przychÓD.

    Teraz lepiej?

    T.

  • 3. Data: 2009-11-06 15:22:39
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Tolek" napisał:

    > Pogrubione są końcówki, żeby uzmysłowić Ci, że mamy tu nie przychODY a
    ^^^^^^^^^^^^^
    > nie jeden duży przychÓD.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Teraz lepiej?

    Nie. Teraz już nic nie wiadomo :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 4. Data: 2009-11-06 15:52:24
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > co chwalebne, ktoś w redakcji dokonał korekty ortograficznej i to nawet
    > pogrubioną czcionką, jednakże przed publikacją w internecie nie usunięto

    Pogrubienia nie są wynikiem korekty ortograficznej, tylko mają skierować
    tok myślenia czytającego na odróżnienie liczby pojedynczej od mnogiej.

    Tak jak jeden wUj, a chór wujÓw. ;))

    Feromon

  • 5. Data: 2009-11-06 17:22:27
    Od: z...@o...pl

    > Pogrubienia nie są wynikiem korekty ortograficznej, tylko mają skierować
    > tok myślenia czytającego na odróżnienie liczby pojedynczej od mnogiej.

    ok, po przemyśleniu zgadzam się z poglądem kolegi