  • 1. Data: 2009-11-06 12:58:36
    Temat: mbank, rybka wypukła i dziwna operacja na karcie
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Właśnie przegladam rejestr operacji biezacych i widze tam wpis:

    Rodzaj operacji
    KAPITALIZACJA OPŁAT I PROWIZJI Z POPRZEDNIEGO CYKLU ROZL.
    Miejsce transakcji
    Kwota w walucie oryginalnej
    -2,51 PLN
    Kwota w walucie rachunku
    -2,51 PLN

    Co to za dziwactwo ?

    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 2. Data: 2009-11-06 13:04:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hd16ig$j46$...@i...gazeta.pl...

    > Rodzaj operacji
    > KAPITALIZACJA OPŁAT I PROWIZJI Z POPRZEDNIEGO CYKLU ROZL.
    > Miejsce transakcji
    > Kwota w walucie oryginalnej
    > -2,51 PLN
    > Kwota w walucie rachunku
    > -2,51 PLN
    >
    > Co to za dziwactwo ?

    Najprawdopodobniej na karcie występuje zadłużenie oprocentowane. To jest
    taki dziwaczny zapis techniczny, który może sugerować, że to samo zostało
    naliczone dwukrotnie. Jednak tak nie jest. Ten techniczny zapis jest
    najprawdopodobniej związany z tym, aby algorytm "wiedział" od jakiej kwoty
    powinien naliczać bieżące odsetki. Z dużym prawdopodobieństwem można
    twierdzić, że w poprzednim cyklu rozliczeniowym dla tej karty zostało
    naliczone dokładnie 2,51 zł odsetek (ewentualnie opłat albo prowizji).

  • 3. Data: 2009-11-06 22:14:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Najprawdopodobniej na karcie występuje zadłużenie oprocentowane. To
    > jest taki dziwaczny zapis techniczny, który może sugerować, że to samo
    > zostało naliczone dwukrotnie.

    Za tak? IMHO to jest jasne, waluta = zl wiec trudno zeby obie kwoty sie
    roznily, ale jasne jest ze to jest pojedyncze obciazenie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2009-11-06 22:17:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości grup

    > Za tak? IMHO to jest jasne, waluta = zl wiec trudno zeby obie kwoty sie
    > roznily, ale jasne jest ze to jest pojedyncze obciazenie.

    Chodzi mi o to, że to samo "2,51" było prawdopodobnie wykazane na poprzednim
    wyciągu jako odsetki albo opłata.