  • 1. Data: 2008-01-06 18:03:13
    Temat: ToyotaBank - transakcja - telefon
    Od: Janusz Plantagenet <l...@g...com>

    W sobotę zrobiłem dwie transakcje kartą tego banku w niewielkich
    odstępach czasowych. Za chwilę telefon: "Dobry wieczór, dzwonię w
    imieniu pana banku, Toyota Banku i proszę o podanie nazwiska i
    imienia". Zdębiałem. Powiedziałem, że przez telefon nie podaję takich
    informacji zwłaszcza nieznanym osobom. "Będziemy więc zmuszeni
    zablokować panu kartę". Drugi raz zdębiałem i poprosiłem o
    zablokowanie karty. Co to za zwyczaje???!!! Czy ktoś się z tym spotkał?

  • 2. Data: 2008-01-06 19:02:08
    Temat: Re: ToyotaBank - transakcja - telefon
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > zablokowanie karty. Co to za zwyczaje???!!! Czy ktoś się z tym spotkał?

    Podaj swój nr, to poprosze znajomych zeby podzwonili :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-01-06 19:03:51
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    e.googlegroups.com,
    *Janusz Plantagenet* wrote:
    > W sobotę zrobiłem dwie transakcje kartą tego banku w niewielkich
    > odstępach czasowych. Za chwilę telefon: "Dobry wieczór, dzwonię w

    A na duze kwoty to byly transakcje?

> [...]
    > zablokować panu kartę". Drugi raz zdębiałem i poprosiłem o
    > zablokowanie karty. Co to za zwyczaje???!!! Czy ktoś się z tym

    Moze podejrzewali ze ktos ci karte ukradl. Inne banki tez czasem tak
    dzwonia.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-01-06 19:24:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Sty, 19:03, "darnok" <d...@a...spam.ch>
    wrote:
> [...]
    hse.googlegroups.com,

    > A na duze kwoty to byly transakcje?

    > Moze podejrzewali ze ktos ci karte ukradl. Inne banki tez czasem tak

    Ale pytac sie o dane wydrukowane na karcie ktora kontroluja i ktora
    byly wykonane transakcje?????

  • 5. Data: 2008-01-06 19:57:18
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    i.googlegroups.com,
    *krzysztofsf* wrote:

    > Ale pytac sie o dane wydrukowane na karcie ktora kontroluja i ktora
    > byly wykonane transakcje?????

    Z tego co zrozumialem z lakonicznego pierwszego postu to zadzwonil ktos z
    banku i chcial sie upewnic z kim rozmawia. Gdyby potwierdzil ze to
    wlasciciel karty to moze by cos poszlo dalej. A skoro on sie nie chcial
    przedstawic (bo nie musial) to nie wiemy co byloby dalej.
    Bez sensu byloby pytanie osoby z banku w stylu "Dzien dobry czy rozmawiam z
    Janem Kowalskiem" - bo kazdy moze odpowiedziec "tak".
    Ja w takiej sytuacji zapytalbym sie czy jesli sam zadzwonie na infolinie
    banku i sie zautoryzuje to czy tez zostana mi przekazane te same info. I sam
    bym zadzwonil.

  • 6. Data: 2008-01-06 19:57:47
    Od: Janusz Plantagenet <l...@g...com>

    On 6 Sty, 20:03, "darnok" <d...@a...spam.ch>
    wrote:
> [...]
    hse.googlegroups.com,

    > *Janusz Plantagenet* wrote:

    > Moze podejrzewali ze ktos ci karte ukradl. Inne banki tez czasem tak

    A, to ja wszystko rozumiem. Tylko że w takiej sytuacji powinna być
    przewidziana odpowiednia procedura tak, żebym był pewny, że to dzwoni
    ktoś z banku.

  • 7. Data: 2008-01-06 19:59:22
    Od: Janusz Plantagenet <l...@g...com>

    wrote:
    > Innews:fa52cb74-4ee6-41b2-882b-c625f7d4b1f4@v67g2000
    hse.googlegroups.com,

    > *Janusz Plantagenet* wrote:

    > A na duze kwoty to byly transakcje?

    244 i 19,90 czyli całkiem niewysokie

  • 8. Data: 2008-01-06 22:32:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Sty, 19:57, "darnok" <d...@a...spam.ch>
    wrote:
> [...]
    > banku i sie zautoryzuje to czy tez zostana mi przekazane te same info. I sam

    Do mnie banki jak dzwonia, to przedstawiaja sie i pytaja sie "czy pan
    ixinski" a potem przechodza do sedna sprawy - Z tym, ze jak dotad to
    albo jakies sprawy w toku (pan zlozyl u nas wniosek na .......) , albo
    propozycja nabycia produktu, raz mialem ankiete.
    Weryfikacji transakcji jeszcze nie mialem.

    Nie zdazylo mi sie, zeby ktos dzwonil i dopytywal sie "kto przy
    telefonie?"

  • 9. Data: 2008-01-06 22:52:18
    Od: "jack" <...@...pl>

    Zablokowali Ci ? Pytales na infolinii ?

  • 10. Data: 2008-01-06 22:56:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Sty, 22:52, "jack" <a...@...pl> wrote:
    > Zablokowali Ci ? Pytales na infolinii ?

    Dobre pytanie.
    Zablokowanie KK na wniosek niezidentyfikowanej osoby, ktora akurat
    odebrala telefon (np. gosc z imprezy odbywajacej sie w pokoju obok u
    wlasciciela telefonu)
    Chociaz do prewencyjnego blokowania to banki sa szybkie.